Gå til innhold
Fiskersiden

Kjøreregler


 Share

Recommended Posts

Jeg la ut link til fiskebloggen min her om dagen under tråden isfiske og nå er posten fjernet. Hva er årsaken til dette? Har jeg brutt noen regler som jeg ikke vet om ? Hvis så er tilfelle beklager jeg dette - jeg skal selvfølgelig holde meg til kjørereglene på forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår det slik at det ikke er tillatt å reklamere for egne nettsider. Jeg hadde lagt ut link til en friluftsblogg som inneholder korte billedrapporter hovedsaklig fra isfisketurer. I samme forumet er det postet en link til en reiselivsoperatør i Finnmark; https://www.fiskersiden.no/forum/index.php?showtopic=41057 Hvorfor er denne tillatt?

Og til slutt: Er det mulig å betale for å annonsere sine hjemmesider? I såfall er jeg interessert i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår det slik at det ikke er tillatt å reklamere for egne nettsider. Jeg hadde lagt ut link til en friluftsblogg som inneholder korte billedrapporter hovedsaklig fra isfisketurer. I samme forumet er det postet en link til en reiselivsoperatør i Finnmark; https://www.fiskersiden.no/forum/index.php?showtopic=41057 Hvorfor er denne tillatt?

Og til slutt: Er det mulig å betale for å annonsere sine hjemmesider? I såfall er jeg interessert i det.

Den linken skulle vært fjernet- nå er den det :)

Annonseringsinformasjon finner du på forsiden men det er ikke tilpasset private sider da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den linken skulle vært fjernet- nå er den det :)

Annonseringsinformasjon finner du på forsiden men det er ikke tilpasset private sider da...

Ok. Takk for svar. Et par spørsmål til før jeg tar ut ribba: Kan jeg linke til fiskebloggen min i signaturen neders i postene hvis jeg fjerner linken til den andre hjemmesida i bloggen?

Og jeg har ei hjemmeside med informasjon om et hyttefelt med unike jakt- og fiskemuligheter. Kan jeg annonsere for denne i foromet? Dette er å oppfatte som annonsering i næringsammenheng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedriften er dog ikke sportsfiskerelatert - ellers så har jeg vel ennå ikke sett noen få pes for å linke til hverken det ene eller andre i signaturen.

men å opprette egne tråder, for å reklamere (da for ting som konkurerer med betalende annonsører) - blir vel noe helt annet ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.