Gå til innhold
Fiskersiden

Pattegrisen


svein b
 Share

Recommended Posts

  • 4 weeks later...

Her i Danmark er det i øyeblikket svært at få tag i den rigtige dubbing til Pattegrisen. altså SLF-saltwater dub i farven shell pink. jeg har forsøgt mig lidt frem og har fundet ud af følgende.

om man køber Ken Sewada dubbing i farven Gul, rød og hvid. kan man ved at mixe den i en elektrisk kaffekværn en duubing som er næsten 100% identisk med den fra SLF. forholdet er 1 del hvid og 1 del gul og den halve mængde af rød i forhold til den gule.

hvad angår hackler. skal jeg gøre et forsøg på indfarvning af kidgoat til halehackle samt indfarvning af store hvide saddlefjer til kropshackle. Whitings speyhackler i farven shell pink er nemlig også udgået

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man ikke like gjerne bruke Salmon Pink?? Denne finnes fortsatt....

hvad angås dub bing, kan man sikkert bruge flere forskellige dubbingtyper der fungere like bra, men for den som bare vil ha ei type der helt matcher originalen fra SLF var der her ei mulighed. har sjølv prøvet SLF-prismedubbing i farven shell pink. og det funger oxo bra, men SLF-saltwaterdub er et mix av flere farver og den gir et godt liv til fluen. for fluebinderen bedre for øyet, for fisken gjør det garantert ingen forskel :hailfs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.