Gå til innhold
Fiskersiden

Pattegrisen


svein b
 Share

Recommended Posts

:)--><div class='quotetop'>QUOTE(svein b @ 08.01.2009, 22:09 ) 468903[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Noen som vet hvor man kan få kjøpt denne flua i norge?eller om det er noen her på forumet som kan binde denne,mot betaling.. :)

den kan jeg binde for dig. har efterhånden lavet 500 av de siden Høsten

Endret av Lars Henrik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blush:--><div class='quotetop'>QUOTE(svein b @ 08.01.2009, 22:09 ) 468903[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Noen som vet hvor man kan få kjøpt denne flua i norge?eller om det er noen her på forumet som kan binde denne,mot betaling.. <_<

den kan jeg binde for dig. har efterhånden lavet 500 av de siden Høsten

Takker.Har sendt deg pm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

:D-->

QUOTE(svein b @ 08.01.2009, 22:09 ) 468903[/snapback]

Noen som vet hvor man kan få kjøpt denne flua i norge?eller om det er noen her på forumet som kan binde denne,mot betaling.. ;)

Pattegrisen er vell så bra ,men du må da hvertfall prøve steppeflua.Ta med deg den også i din flue boks.

Og så har du knekken flua. alle disse kommer i fra en god gammel gate i danmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(svein b @ 08.01.2009, 22:09 ) 468903[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Noen som vet hvor man kan få kjøpt denne flua i norge?eller om det er noen her på forumet som kan binde denne,mot betaling.. :)

Pattegrisen er vell så bra ,men du må da hvertfall prøve steppeflua.Ta med deg den også i din flue boks.

Og så har du knekken flua. alle disse kommer i fra en god gammel gate i danmark

He he,ja ikke sant.steppe flua er knall god den ja,har jo sett etter virkninga på denne flua også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha flere danske fluer har du jo Omøbørsten. I hvert fall en slager på Bornholm virka det som da jeg var der i fjor våres. Drar ned igjen skjærtorsdag for en 10-dagers fisketur.

Kan anbefale å se Salt Sjøørret på flue før du reiser om du ikke har gjort det unna allerede - Runar har noen luringer i ermet som mer enn en gang har fisket skjorta av lokale fluer....

(Dette ikke for å si noe negativt om Lars Henrik sine meget pene fluer, mer som en anbefaling til å ha bredt utvalg i flueboksen...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan anbefale å se Salt Sjøørret på flue før du reiser om du ikke har gjort det unna allerede - Runar har noen luringer i ermet som mer enn en gang har fisket skjorta av lokale fluer....

(Dette ikke for å si noe negativt om Lars Henrik sine meget pene fluer, mer som en anbefaling til å ha bredt utvalg i flueboksen...)

Det gørt ingenting Espen. jeg binder jo andre fluer end Pattegrisen. og jeg har selv haft stor fremgang med Omobørsten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.