Gå til innhold
Fiskersiden

Fiskersiden.no v.3.0 er endelig lansert!!


Remy
 Share

Recommended Posts

  • Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Noe som tar tid det her og, men:

Bør det ikke i så fall tas en gjennomgang av denne tråden og så bli listet opp de ting som er ordnet/notert og skal ordnes?

Om det ble lagt inn i en og samme tråd (altså denne tråden) så kunne folk som finner feil, se om den feilen allerede er loggført, isteden for å måtte gå igjennom hele tråden eller kanskje poste et innlegg angående noe som allerede er kjent. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe som tar tid det her og, men:

Bør det ikke i så fall tas en gjennomgang av denne tråden og så bli listet opp de ting som er ordnet/notert og skal ordnes?

Om det ble lagt inn i en og samme tråd (altså denne tråden) så kunne folk som finner feil, se om den feilen allerede er loggført, isteden for å måtte gå igjennom hele tråden eller kanskje poste et innlegg angående noe som allerede er kjent. :)

Gjort :)

Det som gjenstår er:

Søkefunksjon forsiden

Menyen oppe på forumet

Ellers er det ordnet det som skal ordnes :) TAkker for tilbakemelding :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen har etterlyst wap-utgave for nett: Jeg bruker denne når jeg sjekker FS fra mobilen, er visst en del som ikke er klar over den så jeg legger den her: https://www.fiskersiden.no/forum/lofiversion/index.php/

Den er imidertid mest beregnet for å lese innlegg - skal du svare osv må du nok over på fulversjon enn så lenge i hvertfall....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen har etterlyst wap-utgave for nett: Jeg bruker denne når jeg sjekker FS fra mobilen, er visst en del som ikke er klar over den så jeg legger den her: https://www.fiskersiden.no/forum/lofiversion/index.php/

Den er imidertid mest beregnet for å lese innlegg - skal du svare osv må du nok over på fulversjon enn så lenge i hvertfall....

Viste om denne, men hadde kunne tenkt meg et bedre oppsett for opera mini, men det er kanskje ikke dere som styrer hvordan dette blir seende ut?

På min telefon får jeg ikke sett hvem som har skrevet, svart og hvilke forum det er postet i. Mulig det løser seg bedre med større skjerm (annen mobil).

Stå på iallefall, utviklingen de siste årene har vært meget bra.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.