torrybra Posted March 7, 2009 Report Share Posted March 7, 2009 Lykke til i dag ja! Og her sitter jeg på jobb og kan ingenting gjøre.... surt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dan Posted March 7, 2009 Report Share Posted March 7, 2009 Dykker opp litt nermere 21.. Man må ju prioritere øl forran tillbud Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alek Posted March 7, 2009 Report Share Posted March 7, 2009 Da har jeg besøkt guttene på bryggen. Har nok funnet min leverandør av utstyr her i bergen. Dukket opp ganske mange folk, røverhistoriene hang løst og tilbudene var gode. Ble et par søkker, svivler, sluker, kroker og gode råd. Gleder meg til lønnen kommer:) Dette virker lovende! Lykke til gutter! Og all respekt til deres bedre halvdeler som sikkert har funnet seg i mye banning og lange arbeidsdager! Alek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oz Posted March 7, 2009 Report Share Posted March 7, 2009 Meldingen fra Bergen er stinn brakke, godt humør, god stemning og god omsetning. Eg ve te Bergen, ve te Bergen me det samme! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AÅ Posted March 7, 2009 Report Share Posted March 7, 2009 Kommer derfra nå og må si meg enig med Alek. Kjempebra åpning selv om det ble et litt kort stopp for vår del. Butikken er intim og flott, med mye av samme sjarmen som "gamle" campelen hadde, og med et sykt utvalg av de beste produktene. Ikke lett å motstå åpningstilbudene der i dag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Taxisvein Posted March 7, 2009 Report Share Posted March 7, 2009 No e eg blakk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chainat Posted March 7, 2009 Report Share Posted March 7, 2009 Må bare gratulere med kjempeflott butikk. Til og med kona var fornøyd da jeg kom hjem med dagens handel Lykke til videre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ø.Bakke Posted March 7, 2009 Report Share Posted March 7, 2009 grombutikk! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
truttakiller Posted March 8, 2009 Report Share Posted March 8, 2009 Gratulerer til Jan, Svein og Lars Ivar med grombutikk Fikk nå kjøpt meg litt snadder jeg også, men er redd det ryker noen lapper i denne sjappa ut over våren..... Flott sjappe, fantastisk dyktige folk og ikke minst gromme priser Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dan Posted March 8, 2009 Report Share Posted March 8, 2009 Mye bra! Fare for at det kommer brukes litt penger här Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Taxisvein Posted March 8, 2009 Report Share Posted March 8, 2009 (edited) Da har eg handlet og pilset. Kjempehyggelig kveld. Edited March 8, 2009 by Taxisvein Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Campelen på Bryggen Posted March 8, 2009 Author Report Share Posted March 8, 2009 Da var lørdagens føråpningssalg over og vi må si oss fornøyd med kvelden. I en periode var butikken så full av folk at det var vanskelig å bevege seg. Denne uken blir minst like hektisk som de siste ukene. Enda er det en del varer som skal på plass til fredagens og lørdagens offisielle åpning. Vi vil rekke en stor takk til alle dere som tok turen innom om kvelden og håper dere ble fornøyd med det vi presenterte. Forhåpentligvis er vi også ferdig med nettbutikken samtidig med åpningen. I dagene fremover vil vi legge ut en del godsaker som selges åpningsdagene, så det er bare å følge med her på FS, bt.no og Bergens Tidende utover i uken. Vi skal i alle fall gjøre vårt ytterste for at alle skal bli fornøyd med Campelen på Bryggen og vi håper mange vil ta turen til helgen. Forøvrig var det veldig hyggelig å lese så mye positivt om butikken i denne tråden. Svein, Jan og Lars-Ivar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alek Posted March 8, 2009 Report Share Posted March 8, 2009 Jeg gledet meg til lørdagen som var og gleder meg til fredagen som kommer. Tror den sjappen deres kommer til å gå bra. Og har en mistanke om det kommer til å havne en del kroner i kassen deres som egentlig burde stå på sparekontoen min. Alek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
asmund aa Posted March 8, 2009 Report Share Posted March 8, 2009 Ønsker dere lykke til med satsingen! Og gleder meg til nettshoppen er oppe å går. btw, blir det noe meiteutstyr å finne i sjappa, eventuelt mulighet for å bestille spesielle ting fra feks; JRC, Prologic,Fox,Chub osv? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Taxisvein Posted March 13, 2009 Report Share Posted March 13, 2009 Jeg gledet meg til lørdagen som var og gleder meg til fredagen som kommer. Tror den sjappen deres kommer til å gå bra. Og har en mistanke om det kommer til å havne en del kroner i kassen deres som egentlig burde stå på sparekontoen min. Alek Hva er en sparekonto? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dan Posted March 13, 2009 Report Share Posted March 13, 2009 Jag har varit innom butikke fire ganger allrede og i dag er den offisielle åpningen... Båder ikke bra dette Genial kystmeitebutikk! Stort utvalg og større kunnskap Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Taxisvein Posted March 13, 2009 Report Share Posted March 13, 2009 Var innom i kveld og fikk meg en kopp kaffe. Den ble dyr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest StadJon Posted March 13, 2009 Report Share Posted March 13, 2009 Var innom i kveld og fikk meg en kopp kaffe. Den ble dyr. Har du fremdeles plass til overs i redskapsboden altså? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Taxisvein Posted March 13, 2009 Report Share Posted March 13, 2009 Fant en ledig krok på kjøkkenet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest StadJon Posted March 13, 2009 Report Share Posted March 13, 2009 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gismervik Posted March 13, 2009 Report Share Posted March 13, 2009 Lykke til med åpningen gutter, her i huset går det i whisky i kveld, sorry... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArildH Posted June 6, 2009 Report Share Posted June 6, 2009 Forhåpentligvis slipper vi nettshoppen samtidig med offisell åpningsdag fredag 13.mars. Hva er adressen til nettshoppen? (Jeg regner med at denne nettshoppen ikke eksisterer, men spør for sikkerhetsskyld) Mvh Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tresben Posted June 6, 2009 Report Share Posted June 6, 2009 se nederst på siden sammen med resten av annonsørene. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Campelen på Bryggen Posted June 7, 2009 Author Report Share Posted June 7, 2009 Kan vel sies at nettshopen har blitt utsatt. Dessverre så ligger det ikke i våres hender akkurat nå (Hunter, Rønsingen, Lars`n). Vi overlot ansvaret til en annen person som vi håpet at kunne ordne det tekniske for oss. Det angrer vi på nå.... Forhåpentligvis så har vi siden opp i løpet av en mnd... Dessverre så blir det bare en standard løsning med oversikt over noe av det vi har og med en standard betalingsløsning. Etter hvert (gudene vet når…) så får vi opp en nettside med nettbutikk og informasjon om fiske muligheter (lokasjoner,båt/charter leie muligheter) i Hordaland. Mvh Jan Campelen på Bryggen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts