Gå til innhold
Fiskersiden

Tippeligaen 2009


Døsen
 Share

Recommended Posts

Avspark 14.mars, følgelig rapper jeg poengsystemet til SMS uten å spørre og starter en uhøytidelig

tabellkonkurranse, som vil bli oppdatert sporadisk gjennom sesongen.

Kjempebra! Har hatt selvpålagt forumpause noen uker, og har mer enn nok med tabelltippekonkurransen jeg arrangerer for en mailingliste selv. Er vel for sent å melde inn tips til denne nå? Ingen krise for min del, er med på to andre allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra! Har hatt selvpålagt forumpause noen uker, og har mer enn nok med tabelltippekonkurransen jeg arrangerer for en mailingliste selv. Er vel for sent å melde inn tips til denne nå? Ingen krise for min del, er med på to andre allerede.

Nå. Ser at to andre også har levert i dag, følgelig fritt fram for å levere ut dagen da dette kun handler om heder og ære.

Forøvrig er det ingen som har funnet fram "Seriemestertråden" fra et par år tilbake i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett å slett deilig å være Sandefjording igår på Komplett.no Arena mot Brann :) 3-1 mot de rød! Sweeeet !! Og dette er laget de fleste tipper nedenom og hjem her :o Får se da vettu, kommer tilbake ved sesongslutt i denne tråden og minner dere på hvor feil dere tok ;)

Endret av westside
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett å slett deilig å være Sandefjording igår på Komplett.no Arena mot Brann :lol: 3-1 mot de rød! Sweeeet !! Og dette er laget de fleste tipper nedenom og hjem her :P Får se da vettu, kommer tilbake ved sesongslutt i denne tråden og minner dere på hvor feil dere tok :)

Skulle nokk byttet Sandefjord(3plass) med Brann(jumboplass) etter mandagens kamp.

Sandefjord var en div bedre enn Brann :)

Endret av villlax
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett å slett deilig å være Sandefjording igår på Komplett.no Arena mot Brann ;) 3-1 mot de rød! Sweeeet !! Og dette er laget de fleste tipper nedenom og hjem her :o Får se da vettu, kommer tilbake ved sesongslutt i denne tråden og minner dere på hvor feil dere tok ;)

Beklager å måtte skuffe deg, men Brann er vel ingen målestokk :o

Brann var, er og vil bli oppskrytt av Bergensere, med eller uten Mons ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Beklager å måtte skuffe deg, men Brann er vel ingen målestokk :)

Brann var, er og vil bli oppskrytt av Bergensere, med eller uten Mons :)

Nei Brann er vel ingen målestokk, men 9 poeng på de siste tre kampene må sies å være særdeles kjekt ;) Men å knuse Lyn, Strømsgodset og Viking på de siste kampene er vel ingen målestokk det heller for et lag som SF :D Blir digg å knuse Molde, Vålerenga (selv om de ligger på 9. plass og SF på 4. plass nu), Rosenborg og Start i kampene som kommer etterhvert :)

Endret av westside
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Har vært litt stille i alle fjøsene i det ganske land en stund nå. Så kanskje på tide å dra frem denne tråden igjen i all beskjedenhet ;)

Hvor er dere trøndere ? SKÅÅÅÅÅL og grattis med nok en seier !

Men jeg må si at Molde ble kraftig undervurdert på tabellene til folk i vår :)

I år går nok gullet dit det hører hjemme igjen. Med forhåpentligvis CL neste år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle rbk suportere med nok en pokal på Brakka! Har jo loget litt lavt etter at jeg skrev tili i sesongen at jeg skule sette til livs en boks powerbait vis ikke gullet havnet i Tr.lag i 2009, men nå er jeg så skråsikker at hiver på ei bøtte feitmark vis ikke gullet kommer hjem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men nå er jeg så skråsikker at hiver på ei bøtte feitmark vis ikke gullet kommer hjem...

Tøft ! Får håpe ingen har glede av å se deg hive innpå ei full doggisbøtte. Tror ikke jeg tør hive meg på den, doggisene er altfor verdifulle :angry:

Og jeg tror ikke de smaker godt, men gullet er nok uansett i boks nå som det ser ut til. Sandefjord på søndag og hengekampen hjemme mot TIL, så er vi der lenge før potetan er tatt opp i Orkdal :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seier du at du ikkje har smakt?

Vel, æ e nå toillat men..... Tror jeg måtte spe på med ganske så mye konjakker da kanskje !

Så store som doggisene er i Trøndelagen (alt er stort her) så kan de jo evt. skjæres opp i skiver og roastes da. Har jo gått ned på et vis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, æ e nå toillat men..... Tror jeg måtte spe på med ganske så mye konjakker da kanskje !

Så store som doggisene er i Trøndelagen (alt er stort her) så kan de jo evt. skjæres opp i skiver og roastes da. Har jo gått ned på et vis.

Ok. Så lenge du får fisk på dei treng du vel eigentleg ikkje ete dei heller :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært litt stille i alle fjøsene i det ganske land en stund nå. Så kanskje på tide å dra frem denne tråden igjen i all beskjedenhet :D

Hvor er dere trøndere ? SKÅÅÅÅÅL og grattis med nok en seier !

Men jeg må si at Molde ble kraftig undervurdert på tabellene til folk i vår :wacko:

I år går nok gullet dit det hører hjemme igjen. Med forhåpentligvis CL neste år.

Må si det varmer et molde-hjerte å se en rbk-supporter skrive sånt hehe :) Men er nok redd det blir gullt til trønderne i år ja.

Endret av Tor Inge G
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.