Gå til innhold
Fiskersiden

Irsk elva i fare!


Gamlingen
 Share

Recommended Posts

Ballynahinch elva ble reddet for noen siden fra oppdrettsanleggene og deres giftige konsekvenser! Naa har den Irsk landbruksminister bestemt seg for aa gi en ny konsesjon! Her er ett opprop for aa stoppe galskapen! Det koster deg ingenting aa signere oppropet, mens det betyr utrolig mye for mange der nede! takk for hjelpen! :wub:

http://www.petitiononline.com/seatrout/petition.html

Endret av Gamlingen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til de som har satt sitt navn paa lista, og takk for de som skal gjoere det! :)

Jeg kan ikke faa det bekreftet ennaa, men det ser ut som at det er Norske interesser som staar bak hele s.....n!! Norge, Chile, Irland Skottland, Kanada! Hvor skal det stoppe? :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:wub: Signert og kommentert, Pierre, det er viktig å visa sitt ståsted,sjølv om det ofte virker som om ein er i samme situasjon som ein viss Don Q i hans kamp mot vindmøllene. Men med nok røyster kan me bli høyrt. :)

Takk Even! ja smaa bekker kan skape store elver!!!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang til TUSEN TAKK for alle som har undertegnet oppropet og tusen takk for de som skal gjoere det! :)

Karleif, jeg fikk stroeket betingelsen, saa ingen fare!! :D

Og PRH, jeg faar nok spandere en Guinness paa deg naar jeg treffer Deg! :)

PS: ploetslig tenker jeg paa at dette kan bli en kostbar affaer for meg om alle de som har signert skal kreve det samme!! Guinness er farlig for helsen folkens!!!!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lenker meg fast i hva det skulle være hvis jeg kan få Guinness! Forøvrig signert for en stund siden... :)

Takk skal Du ha Oz! :)

Har Du smakket paa Murphy? Den eksporteres ikke og er til og med vanskelig aa finne i Dublin! Den er den Cork versjon av "stout", Jeg liker den faktiskt bedre enn Guinness! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Du smakket paa Murphy? Den eksporteres ikke og er til og med vanskelig aa finne i Dublin! Den er den Cork versjon av "stout", Jeg liker den faktiskt bedre enn Guinness! :P

Har smakt Murphy's, men syns fortsatt at den har et stykke igjen til Guinness'en (selv om det på ingen måte er "udrikkelig" :) ).

Cork-versjonen har jeg dessverre ikke drukket.

På den grønne øya har jeg kun Guinness fra Dublin, Westport og Galway på CV'en. ;)

PS! Murphy's kan man få kjøpt på The Republic, Lillestrøm. Fra fat. :)

Endret av PRH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har smakt Murphy's, men syns fortsatt at den har et stykke igjen til Guinness'en (selv om det på ingen måte er "udrikkelig" :) ).

Cork-versjonen har jeg dessverre ikke drukket.

På den grønne øya har jeg kun Guinness fra Dublin, Westport og Galway på CV'en. ;)

PS! Murphy's kan man få kjøpt på The Republic, Lillestrøm. Fra fat. :)

Da skal jeg stoppe i Lillestrøm neste gang jeg er der oppe! Faar hilse paa en del FS medlemmer i samme sleng! :P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.