Gå til innhold
Fiskersiden

SØ i Østfold


 Share

Recommended Posts

Tenkt oss ut en tur på torsdag. Yr.no melder ganske bra med vind fra sørvest og en del regn. Tenkte at hvis vi ville ha vinden i ryggen, så er nordøst på Kirkeøy et greit valg. Har kun vært er en gang før og da fisket vi fra Edholmen Marina og noen hundre meter østover. Er det noen som er kjent i området og kunne gitt oss noen tips om fiskeplasser? Er ikke alltid norgeibilder.no forteller den hele og fulle sannhet :-)

Har ikke vært mye ute i det siste, så dette gleder jeg meg til. Fisker så lenge det er lys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkt oss ut en tur på torsdag. Yr.no melder ganske bra med vind fra sørvest og en del regn. Tenkte at hvis vi ville ha vinden i ryggen, så er nordøst på Kirkeøy et greit valg. Har kun vært er en gang før og da fisket vi fra Edholmen Marina og noen hundre meter østover. Er det noen som er kjent i området og kunne gitt oss noen tips om fiskeplasser? Er ikke alltid norgeibilder.no forteller den hele og fulle sannhet :-)

Har ikke vært mye ute i det siste, så dette gleder jeg meg til. Fisker så lenge det er lys.

Hei! Alle kilene er gode på denne tiden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute en tur i tåkeheimen på Jeløya i morges,flatt vann og dårlige strømforhold...klarte å lure opp 6 sø.som alle svømmer videre.....trenger litt mere vind til i mrg! Skitt fiske-hilsen til alle som har vett på å ikke legge vekk stanga for vinteren!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny tur etter sø,en i dag,startet på Karlsøy(Skjebergkilen),veldig lavt vann,Tony tok en på 800g,jeg flaksa inn en på 1,4kg,begge tatt på rosa pattegris(med den originale rosafargen)-nesten umulig å få tak i !!!!Dro videre til Alby på Jeløya,mista to,Tony landet seks imellom 550-900g.Mørket kom sigende og bettet avtok som vanlig......sånn var det ikke bare for et par år tilbake.....hvorfor??Grei Lørdag i hyggelig selskap :D Pistus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en liten tur idag,testa Oven og Larkollen nord,lite vann idag også men litt mere vind fra sørøst..Kun et par lugg i flua på L,skulle nok holdt meg på gårdsdagens plasser......Mvh ADHD-fiskern! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og noen kompiser var en liten tur i son på lørdag. Jeg tok to SØ, en på 700 og en på 2-300g. Kompisen tok en på halvkiloen. De to største var brune. alle ble sluppet tilbake.

Det er mye farget fisk der nå pga Såna,dra heller litt lenger utaskjærs,nesten bare blanke og få.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.