Gå til innhold
Fiskersiden

Snøstorm og skjorteriving


Hugo
 Share

Recommended Posts

Det siste skulle jo soleklart vært annulert - det første er jeg litt mer usikker på. Sikkert ikke stort å si på om det hadde blitt det, men nå er nå en gang fotball en kontaktsport - så jeg syntes det er lite å si på at det ikke blir blåst heller.

Det burde vel kanskje vært 2-2....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, litt flaks må jeg si, og blind dommer ja på sistemålet ;)

Men Jarstein viser jo klasse da, må si det. Hjelper ikke med mange sjanser til TIL når keeperen er god :)

Å spille god fotball under slike forhold er vel også litt vanskelig, både med eller uten snø på en slik tragisk bane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Banen er da bra den i forhold til potetåkeren på Lerkendal.

0-4 nå...

Banen på "Lerka" er bra den, bare endel gul enda, men jevn og fin. Fotball skal spilles på gress. Kan jo hende man skal møte noen lag ute i Europa til høsten også. Hvis man har litt ambisjoner :)

Endret av sølvreven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så vart det som det skul da ;) Bli gull i år, vis it ska æ eta power bait te frokost en mora utpå høsten her.. Så sikker e æ med stallen vi har i år...

Og ska vi diskuter anuleringa! Straffa skula vært offside så da va det evt 1-3, enig i demidov røkke lit i tromsøspælern...

Ska bli en fryd og ta skalpen på bergenseran neste kamp på lerkendal :)

Kay

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her sitter jeg på et hotellrom i Tromsø.

Når jeg for en gangs skyld skulle hit i jobbsammenheng, tror dere ikke flyet mitt landa akkurat i det kampen var ferdig.......

Jeg får se om jeg finner noen trøndere jeg kan ta en pils med i baren på hotellet.

Bli gull i år, vis it ska æ eta power bait te frokost en mora utpå høsten her.. har i år...

Oisann! Slike utsagn går ikke i glemmeboka her på FS.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.