Gå til innhold
Fiskersiden

bonanza på Hankø idag


østfoldgutt
 Share

Recommended Posts

Vi var tre stk som var en tur på Hankø idag. vi ankom ved 09:00 tiden og dro derfra igjen ved 19:30 tiden.

Vi fikk totalt 30 sø der ute fordelt på oss 3. men MYE smått som fikk svømme videre... men vi fikk da noen få hver oss som fikk være med oss hjem.Desverre dårlig med bilder da ingen av oss tenkte så langt som til å ta med oss kamera ut idag. Største for dagen var en sø på 980gram.

Så imorgen blir det varm røykt sø :);)IMG_2307.jpg

Endret av østfoldgutt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Alltid fint med bilder av SØ tatt i distriktet.

sånn da fikk man tatt bilde av en av de iallefal:)

Fin matfisk:) Litt større enn de jeg fikk idag... men satser på å ta en svæææring imorra...hehe

hvor var du idag da? jada god mat det der get:):)

30 stk ja,må jo sier å være bra.. synd det ikke var noen bilder..

Hva tok de på da?

ja de hoppet og spratt overalt der ute.var helt vilt der ute idag. men så fort sola gikk ned ble det dødens stille på de hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en tur på Hvaler,fikk opp 2 på 700gr . Hadde fler på ,men klarte ikke få de opp..hehe..typisk

Men det var brukbar aktivitet der oxo,så masse sip vak.. så tydelig ørreten var på jakt etter noe. Men så ikkeno børstemark,men det er jo ikke umulig den var der.

Prøve igjen imorra,noe er pågang:) Men nå er det wipeout..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven døtte sykkelstøtte det var bra fangst gutta. Da har det forandra seg siden torsdag da jeg prøvde uten hell både å kaste fra øya og dørje fra båt utafor der. Muligens bare jeg som var uheldig/udyktig. Men sånn er det. Noen dager er den sinnsykt bitevillig.

Kanskje en liten økning i vanntempen har gjort at den har gått fra "sture,slapp og uopplagt-modus" til "hopp,sprett og spis-modus".

Grattis! Er ikke bitter og misunnelig jeg, neeeida :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven døtte sykkelstøtte det var bra fangst gutta. Da har det forandra seg siden torsdag da jeg prøvde uten hell både å kaste fra øya og dørje fra båt utafor der. Muligens bare jeg som var uheldig/udyktig. Men sånn er det. Noen dager er den sinnsykt bitevillig.

Kanskje en liten økning i vanntempen har gjort at den har gått fra "sture,slapp og uopplagt-modus" til "hopp,sprett og spis-modus".

Grattis! Er ikke bitter og misunnelig jeg, neeeida :D

ja... den var oppe å viste seg frem overalt de rute... enkelte ganger med høye hopp å sprett...var iallefal sinnsykt kult der ute idag hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja... den var oppe å viste seg frem overalt de rute... enkelte ganger med høye hopp å sprett...var iallefal sinnsykt kult der ute idag hehe

Grattis østfoldgutt!! Tok de i overflata og langt ut,eller dypt? Eller var de på fluehold?Mvh Pistus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis østfoldgutt!! Tok de i overflata og langt ut,eller dypt? Eller var de på fluehold?Mvh Pistus :)

helt i overflaten tokk de... ja innenfor fluehold

lenge siden du var så blid :-) østfoldgutt hehehehe

moro var det,knalldag der ute. synd været ikke er det samme idag.

fisken var overalt inne i den bukta vi var.

Satt i pongtong og kasta inn mot grunna og utover, fisken var etter og bet samme hvor den var hen.

Ja fy f... det var morsomt hehe og etter tlf samtalen diå dømme nå i kveld var det like morsomt der ute idag... 5 kast og 3 fisk ekke gæernt ass.I morgen skal jeg ut der igjen også hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse fisk samme plassen idag.Var og bet på alle kast.

10- 12 kast og 5 pene på 15 min akurat i det sola gikk ned :-))))))))

etter sola ble borte sluttet det å bite gett ,bare fulgte etter.

men ny dag imorra på samme plassen

:lol:

ja vi har vært bortskjemte en stund på det området der nå...får vi abstinenser når det er over tro??? :):):glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse fisk samme plassen idag.Var og bet på alle kast.

10- 12 kast og 5 pene på 15 min akurat i det sola gikk ned :-))))))))

etter sola ble borte sluttet det å bite gett ,bare fulgte etter.

men ny dag imorra på samme plassen

:)

hva er det du fisker med ? flue ? trenger noen tips om hva som gir uttelling i disse tider.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er det du fisker med ? flue ? trenger noen tips om hva som gir uttelling i disse tider.....

vi bruker sluk der ute... bla blå og blank viking herring 13gram... firetiger,,, og kinetic salty.. men det virker som om de tar på nesten hva som helst der ute om dagen nå de har vel etegilde deluxvirker det som... selv de som er små er pene og runde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde med meg en kamerat til en normalt ok plass denne tida.. Vi lurte opp 2 stk på ca kiloen. Flotte fisker i god kondisjon,tok på viking herring sølv\blå. Kameraten min hadde på en til,men han får ta den en annen dag:) Inntrykket mitt er,at det meste skjer, timen før det er mørkt. Så større fisk,men de var ikke lette å lure idag.. Imorra så er det flue som gjelder,satser på mindre vind.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde med meg en kamerat til en normalt ok plass denne tida.. Vi lurte opp 2 stk på ca kiloen. Flotte fisker i god kondisjon,tok på viking herring sølv\blå. Kameraten min hadde på en til,men han får ta den en annen dag:) Inntrykket mitt er,at det meste skjer, timen før det er mørkt. Så større fisk,men de var ikke lette å lure idag.. Imorra så er det flue som gjelder,satser på mindre vind.

rart det beit idag egentlig... var det ikke nordavind ? :) skal jo ikke bite da ifølge "expertene" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rart det beit idag egentlig... var det ikke nordavind ? :) skal jo ikke bite da ifølge "expertene" :)

har vært nordavind der ute hver dag vi har vært der... og fisken biter som bare f... alle får ha sin oppfattning av vind o bite vilighet.... men jeg tror ikke det spiller så veldig stor rolle... ja kald vind kommer fra nord... men det er full aktivitet under overflaten alikevel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vært nordavind der ute hver dag vi har vært der... og fisken biter som bare f... alle får ha sin oppfattning av vind o bite vilighet.... men jeg tror ikke det spiller så veldig stor rolle... ja kald vind kommer fra nord... men det er full aktivitet under overflaten alikevel

godt at noen knuser de mytene der :)

grattis med gode fangster.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.