Gå til innhold
Fiskersiden

bonanza på Hankø idag


østfoldgutt
 Share

Recommended Posts

hehe ja... været ser bedre ut da:)de har jo meldt sol hele dagen både tirdag og onsdag:D:D:D:Dmen ikke så halv gæernt på mandag heller foruten at de melder kuling fra sørvest :):angry2::angry2:

Jaja, jeg tar sjansen uansett. Har ikke prøvd meg etter SØ ennå i år, så til mandagen går første turen etter den. skal ikke være med da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jaja, jeg tar sjansen uansett. Har ikke prøvd meg etter SØ ennå i år, så til mandagen går første turen etter den. skal ikke være med da?

mulig jeg tar med meg tau å binder meg fast der ute til mandag ja hehehehe får vel vinden rett i trynet der ute når det blåer sørvest...men får se:)men tirsdag skal jeg allefal dit. og sannsynligvis på onsdag også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis med sø-fangst! gleder meg som en liten unge til å komme meg ut på kysten sjøl nå om ei drøy uke ;)

men hvis det er fisk du/dere skal slippe ut igjen, så er det ikke helt sunt for slimlaget til fisken å slepe den langs sanda slik at den blir full av sand som de er på bildet der. er det langgrunt så bør masn vade ut å lande fisken med våte hender. dette er bare ment som velmente tips, ingen fordømmelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når du kommer fra gressvik og forbi avkjøringen til mærrapanna kommer du til et lite rødt pumpehus på høyre side... parkerer der og går ut på den brygga der

Hmmm, det er jo ikke Hankø ! For meg høres det ut som Rørvik på Vikane. Du kan riktig nok se Hankø derfra, men på selve øya er det vesentlig bedre steder enn der jeg mistenker du har vært :-) Om dere gidder å gå litt, så kan dere gå langs land mot mærrapanna til noe som kalles "kråke slottet" tror jeg. Plassen kjennes igjen ved at det er mulig å vade over til den øya som ligger rett sør omtrent for der dere står. Der er det ei fin bukt med rulle stener og sand bunn etc hvor ørret kommer inn om kvelden, stort sett året rundt for å fore.Midt mellom øya og fastlandet altså, begynneslen av mærrapanna omtrent. Man kan se Silde skjær, garnholmen og Hankø derfra. Skitt fiske videre ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, det er jo ikke Hankø ! For meg høres det ut som Rørvik på Vikane. Du kan riktig nok se Hankø derfra, men på selve øya er det vesentlig bedre steder enn der jeg mistenker du har vært :-) Om dere gidder å gå litt, så kan dere gå langs land mot mærrapanna til noe som kalles "kråke slottet" tror jeg. Plassen kjennes igjen ved at det er mulig å vade over til den øya som ligger rett sør omtrent for der dere står. Der er det ei fin bukt med rulle stener og sand bunn etc hvor ørret kommer inn om kvelden, stort sett året rundt for å fore.Midt mellom øya og fastlandet altså, begynneslen av mærrapanna omtrent. Man kan se Silde skjær, garnholmen og Hankø derfra. Skitt fiske videre ;-)

joda det er hankø... hehe vi stod rett ovenfor der hvor båten til høylie har ligget noen dager...har vært en tur inne i det "sundet" ved det store hvite hus/slott saken... gikk aldri ut på den øya da men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.