Gå til innhold
Fiskersiden

bonanza på Hankø idag


østfoldgutt
 Share

Recommended Posts

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vi var der noen få timer idag... idag var det stille der ute... de fulgte kun etter uten å bite... men sola var heller ikke fremme så kan vel være det som er grunnen at overflatevannet ikke ble varmet opp... men men... prøver vel imorgen igjen hehe

Endret av østfoldgutt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi var der noen få tier idag... idag var det stille der ute... de fulgte kun etter uten å bite... men sola var heller ikke fremme så kan vel være det som er grunnen at overflatevannet ikke ble varmet opp... men men... prøver vel imorgen igjen hehe

Hvor på Hankø fisker dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle ta meg en tur på lørdags morran, hadde vært gøy om noen andre også ble med.?

skal ikke se bort fra at man dukke ropp der på lørdag nei... hvis været er bra da hehe. gidder ikke stå der ute hvis det er null sol og kaldt... var det igår og da beit den veldig dårlig.. men når sola varmer og nesten ikke vind da biter den som f... der ute ser det ut som... var sånn vær når vi hadde en kjempedag der ute tidligere iuka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en tur og prøvde en halvtimes tid på brygga:) Ikke tegn til fisk da..

Blir nok ikke noe fart fremover før det blir litt væromslag.

nei var sånn sist gag vi var de rute også... da var det overskyet og blåste sørøst... kald som ***** var det der hehe og da bare fulgte de etter uten å vise noe særlig bitevillighet... men når sola er skikkelig fremme å varmer i ryggen da biter de:)rare skapninger hehehe

Var en tur og prøvde en halvtimes tid på brygga:) Ikke tegn til fisk da..

Blir nok ikke noe fart fremover før det blir litt væromslag.

prøvde du bare på den brygga eller prøvde du litt nedover langs kanten også???altså mot høyre når du står på den brygga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,de er sånn på denne tiden... må litt varme for å få fart i blodomløpet;)

Kunne vært en fin plass,hadde det ikke vært for alle bryggene og veien..hehe...

Savna naturopplevelsen,liker når det er stille og rolig. Ikke bare ute etter fisken:)

ja...så fortsetter været sånn som nå blir det ingen tur på meg inn der iallefal:)for da er nok sø der inne umulig å få til å bite:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk du noe der ute idag eller???gadd ikke når jeg våket opp til snøvær jeg ass hehehe

***** så trist å få dette været her igjen....nå drøyer det enda lenger til sjøen får varma seg opp igjen,er jeg redd! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk du noe der ute idag eller???gadd ikke når jeg våket opp til snøvær jeg ass hehehe

Jeg gjorde det samme som deg, ga f... og dro til sverige og handlet inn litt mere fiskeutstyr for den nette sum av ca 3.500,-

skal prøve lykken på mandag fra 15.00 og utover.

Endret av kilgallon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde det samme som deg, ga f... og dro til sverige og handlet inn litt mere fiskeutstyr for den nette sum av ca 3.500,-

skal prøve lykken på mandag fra 15.00 og utover.

hehe ja... været ser bedre ut da:)de har jo meldt sol hele dagen både tirdag og onsdag:D:D:D:Dmen ikke så halv gæernt på mandag heller foruten at de melder kuling fra sørvest :):angry2::angry2:

Endret av østfoldgutt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.