Gå til innhold
Fiskersiden

kan denne tråden venligst slettes pga for mye tull?


Ole-P
 Share

Recommended Posts

blir trist når jeg ser sånt jeg. den aspen der kunne ha gitt mange fine utras hos flere fiskere hele sommeren.

TIL ALLE SOM IKKE HAR TENKT Å SPISE FISKEN VENLIGST SETT DEN UT IGJEN SKÅNSOMT

skulle ha vært satt opp et skilt i dyno vika om rødlistete fisker og regler for utsetting,

Men siden dere har så sterke meninger om dette synes jeg dere skal ta innitiativ. Det er ikke alle som kjenner til hvordan en asp ser ut, og langt færre som vet at den er rødlistet. Fisket bør også være for de som ikke har superpeiling. Det var jeg som la ut den tråeden, men det var kompisen min som fikk den. Han har ikke superpeiling men fisker fordet, og fortjener ikke uthengelse for en liten feil.

Håper det er flere som deler min mening.

Endret av slukhals
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm, mulig. Det var ihvertfall ikke positivt ment. Ble litt irritert når jeg leste det første gang, kanskje jeg overreagerte litt.

Som du selv skrev på OFA-tråden, kompisen din har lært noe av dette, og er sikkert mer skånsom med fisken for framtida - og bra er det :) . Grunnen til at jeg kommenterte saken her, er at jeg ser det som viktig at flest mulig er klar over problemstillingen, og da var det praktisk å bruke et eksempel fra virkeligheten. Så det var altså ikke hensikten å henge ut noen.

Et problem, særlig i Dyno, er at det finnes mange der som ikke lærer, og disse trenger nok å få høre om viktigheten av skånsom behandling av fisken, heller en gang for mye enn en gang for lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.