Gå til innhold
Fiskersiden

14 kg ?


jørgen meitefan
 Share

Recommended Posts

sitat:Dere er så ufattelig morsomme å lese altså, tåler dere ikke at noen får mye større fisk enn dere?

Herremin, fisken er slått opp i Avisa, lengden er også opppgitt. En laks på en meter er ca. 10 kg, en på 1.2 m er langt mer en 14 kg i alle fall, så hvorfor ikke?

Ingen av Dere er i alle fall i stand til å se noe som helst ut fra det bildet. Hvorfor ikke tro folk og Drammens Tidende?

Latterlig diskusjon folkens

Hva har laks med denne tråden her å gjøre[?]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av AAB

sitat:Dere er så ufattelig morsomme å lese altså, tåler dere ikke at noen får mye større fisk enn dere?

Herremin, fisken er slått opp i Avisa, lengden er også opppgitt. En laks på en meter er ca. 10 kg, en på 1.2 m er langt mer en 14 kg i alle fall, så hvorfor ikke?

Ingen av Dere er i alle fall i stand til å se noe som helst ut fra det bildet. Hvorfor ikke tro folk og Drammens Tidende?

Latterlig diskusjon folkens

Hva har laks med denne tråden her å gjøre[?]

Mye mer enn at enkelte her inne ikke kan godta at fisk er større enn det de tror den er og at det settes tvil til andres måte og veie noe på. Når ble alle bedrevitere her inne i stand til å veie en fisk ut fra ett bilde tatt 2 meter fra objektet?[} :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Tres Bien

sitat:Opprinnelig postet av AAB

sitat:Dere er så ufattelig morsomme å lese altså, tåler dere ikke at noen får mye større fisk enn dere?

Herremin, fisken er slått opp i Avisa, lengden er også opppgitt. En laks på en meter er ca. 10 kg, en på 1.2 m er langt mer en 14 kg i alle fall, så hvorfor ikke?

Ingen av Dere er i alle fall i stand til å se noe som helst ut fra det bildet. Hvorfor ikke tro folk og Drammens Tidende?

Latterlig diskusjon folkens

Hva har laks med denne tråden her å gjøre[?]

Mye mer enn at enkelte her inne ikke kan godta at fisk er større enn det de tror den er og at det settes tvil til andres måte og veie noe på. Når ble alle bedrevitere her inne i stand til å veie en fisk ut fra ett bilde tatt 2 meter fra objektet?[} :) ]

Når navnet på tråden er: "14 kg?" Fremstår det rimelig klart at den som starter tråden ønsker noen synspukter rundt om fisken på bildet. Og det får han jo, og det er en konstruktiv diskusjon rundt dette med vekt i forhold til lengde... Også kommer du??? Jeg foreslår at du retter et forslag til Remy og de andre på fiskersiden om at slike tråder hvor man spør om vekt på en konkret fisk utifra et bilde eller lignende blir låst og slettet ASAP. For du kan jo ikke klage på de som svarer ut i fra egne erfaringer og meninger når man blir stilt et spørsmål...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Professor Bacon

Nå er poenget til de grader emmittert. På tide å si stopp nå!

ja jeg er enig,men vil gjerne legge til at jeg kjenner Yannick han jobber på krokstad byggevare ,der jeg handler hver dag,han er ikke typen som jukser,har ikke sett gjedda selv annet en på bilder men bilder kan du ta fra alle vinkler,har selv meldt inn fisk i dtbb før og da ble fisken kontrollveid,før de satt det i trykk,så jeg tror bilde rett å slett ,er dårlig vinklet i forhold til størelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.