Gå til innhold
Fiskersiden

testing av powerbite


poppe
 Share

Recommended Posts

var ute ved sognsvann (igjen) for å fiske abbor, fikk veldig mange under 100g og da marken tok slutt kom jegpå at jeg hadde en gratis prøve av powerbite`s doggmark. jeg kuttet den opp i små biter og satte en bit på etter 10min for jeg en ok abbor på 220gram, sto 5min til og måtte da gå men de virket bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frisch

sitat:Opprinnelig postet av Håvard Skjelstad

Nytt av året. Heter vel noe så originalt som "Gulp". Blir markedsført som bedre enn ekte vare. Kan vel funke som en nødløsning når du råker opp for ekte godsaker.

- Håvard

Enig, ekte vare er best, alltid. Men som en nødløsning.....[8D]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

resultatet av eksperimentet mitt ble som følger.

en abbor på 200gram ble tatt på powerbite (2timer)

10 små abbor(under 100gram) og 2 abbor på 200g ble tatt på mark (5timer)

konklusjonen min er at naturlig agn er best men at powerbiten er en ypperlig reserve og holder små fisken unna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et glass av powerpoint duggmark som jeg kjøpte i Finland ifjor. Har ikke prøvd den enda, så det er artig å høre at den funker. Antar at den er fin å ha som reserve.

Jeg gjorde et eksperiment med mark ijfor, fordi jeg var lei å bruke tid til å finne mark når det er litt tørt- grevde dem ifjor høst, laga til en stor bøtta med lokk, fylte den med jord og løv. Bøtta ble oppbevart i kjelleren som holder jevn temp 5-8 grader året rundt. Har fylte på med løv og blanding av havregryn og vann - og marken holder seg kjempebra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk faktisk tre stykk røye i Andsvatnet i vinter sesongen, og det var bett hele tiden, men jeg synes at de satt dårlig på kroken!!! Vet ikke om andre har hatt det problemet men???? Det var helt nye kroker, så de var skarpe og fine. Prøvde også litt eldre kroker for å se om de var litt for skarpe, men det var det samme som sist. Halvparten av agnet gikk av før jeg hele tatt hadde fått den ned i hullet...

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:ziggy Postet - 19/06/2004 : 11:47:42

--------------------------------------------------------------------------------

Har et glass av powerpoint duggmark som jeg kjøpte i Finland ifjor. Har ikke prøvd den enda, så det er artig å høre at den funker. Antar at den er fin å ha som reserve.

Jeg gjorde et eksperiment med mark ijfor, fordi jeg var lei å bruke tid til å finne mark når det er litt tørt- grevde dem ifjor høst, laga til en stor bøtta med lokk, fylte den med jord og løv. Bøtta ble oppbevart i kjelleren som holder jevn temp 5-8 grader året rundt. Har fylte på med løv og blanding av havregryn og vann - og marken holder seg kjempebra!

Powerpoint duggmark??hehe....Hektisk på jobben om dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.