Gå til innhold
Fiskersiden

trenger tips til ørrett fiske nært ski


storlaksen16
 Share

Recommended Posts

jeg kunne trengt noen tips til sjøørretbekker/elver i nærheten av ski ser jo kakksrudbekken ikke er så langt unna her fattern bor men hvordan er det ¨å fiske der?? fiskekort?? og finns det noe serlig med fisk der??

har kjørt forbi den noen ganger og den ser spennende ut.

gjersjøelven ser jo også spennende ut.

Har jo fått vite at bunnefjorden er ganske forurenset men veit jo at det blir tatt noe sjøørretter der da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kunne trengt noen tips til sjøørretbekker/elver i nærheten av ski ser jo kakksrudbekken ikke er så langt unna her fattern bor men hvordan er det ¨å fiske der?? fiskekort?? og finns det noe serlig med fisk der??

har kjørt forbi den noen ganger og den ser spennende ut.

gjersjøelven ser jo også spennende ut.

Har jo fått vite at bunnefjorden er ganske forurenset men veit jo at det blir tatt noe sjøørretter der da.

Fiske etter SØ med utgangspunkt i Ski er etter min mening ensbetydende med fjordfiske. Det er vel et organisert fiske nederst i Gjersjøelva, men ærlig talt, elvefiske etter anadrom laksefisk er ikke det som forbindes med Oslofjorden.

Ta heller en tur til fjorden utenfor Drøbak. Nattfiske etter SØ kan gi gromme opplevelser nå rundt sankthans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiske etter SØ med utgangspunkt i Ski er etter min mening ensbetydende med fjordfiske. Det er vel et organisert fiske nederst i Gjersjøelva, men ærlig talt, elvefiske etter anadrom laksefisk er ikke det som forbindes med Oslofjorden.

Ta heller en tur til fjorden utenfor Drøbak. Nattfiske etter SØ kan gi gromme opplevelser nå rundt sankthans.

veit godt at det ikke er de store mulighetene i bekkene rundt her men altids morro å prøve men åroselva levere greit med sjøørret for de som fisker der og det er jo ikke så mange da...

jeg fikk 17 stk i fjor 19 stk i forfjor og de blir jo tatt på en 2 ukers tid sammenlagt for den elva er avhengig av regn for at det skal gå fisk.

Fikk vite at gjersjøelven er stengt for offentligheten så den er kun tilgjengelig for medlemmer av den fiskeforeningen som er der.

Men heldig viss er jeg lite i ski!!!! finnes jo nesten bare abbor og gjedde der borte jo... men skal vist nok være bra på isfiske i bunnefjorden men etter 6 turer og 1 fisk som til nød kunne godkjennes som mat så veit jeg ikke helt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.