Gå til innhold
Fiskersiden

Sjøørrett på popper


Rolf.B
 Share

Recommended Posts

Det ble det dårlig med gitt. Grunnet min punkterte lunge måtte jeg kansellere min planlagte thailand tur (som forøvrig var om 2 dager) fikk brev i posten fra europeiske, hvor de, i mine øyne, prøver å sno seg unda å betale tilbake billett utgiftene mine. Så nå går kvelden til å være litt...en del forbanna, og lete etter div papirer.

Visste jeg aldri skulle fylt 30.

Michael

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av pma

Det ble det dårlig med gitt. Grunnet min punkterte lunge måtte jeg kansellere min planlagte thailand tur (som forøvrig var om 2 dager) fikk brev i posten fra europeiske, hvor de, i mine øyne, prøver å sno seg unda å betale tilbake billett utgiftene mine. Så nå går kvelden til å være litt...en del forbanna, og lete etter div papirer.

Visste jeg aldri skulle fylt 30.

Michael

Bare si ifra, Michael, så samler vi en gjeng i lokalene deres, og kaster rundt oss med treblekroker :-)

Synd med lungen din. Den brukes jo aktivt under kasting.

Jan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fluekasting går faktisk strålende greit. Men har begitt meg ut på tyngre fiske (jerkbait feks) for da bruker man mer av de musklene som jeg er litt skepriske til for øyeblikket.

Også denne sesongen gromgjedda skulle tas. For bare bite tenna sammen neste helg, da skal den til pers :D

Michael

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ikke drive å punktere lunger!

Hvordan ser en gurgler ut?

Var ute å kastet litt med popper i går (på fluestang). Hvis noen finner en blå og hvit popper i et tre på bestemorstranda så vil jeg gjerne ha den tilbake, det var godpopperen. Ingen fisk, men mye sild som gikk og beitet. Tror sjøørretten er mett før lunch om dagen. Skal lage meg noen store glitrende sildepoppere og prøve tidlig en morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av akva

Må ikke drive å punktere lunger!

Hvordan ser en gurgler ut?

Var ute å kastet litt med popper i går (på fluestang). Hvis noen finner en blå og hvit popper i et tre på bestemorstranda så vil jeg gjerne ha den tilbake, det var godpopperen. Ingen fisk, men mye sild som gikk og beitet. Tror sjøørretten er mett før lunch om dagen. Skal lage meg noen store glitrende sildepoppere og prøve tidlig en morgen.

Jada, kan godt hende jeg finner den... jeg pleier å klatre opp i tretoppene for å få høyde...

[ :D ] Jan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.