Gå til innhold
Fiskersiden

Haltdalen nå


sølvreven
 Share

Recommended Posts

Får se RBK ligge under mot postbudene fra Færøyene da ;)

Ja men nå er det 1-1.

Måtte jaggu flire, Potemkin scoret for Færøyingene :) Trodde ikke han kunne spille fotball (ungarer han Potemkin)

Men herregud da mennesker, det er bare en laks jo. En svær laks, men proporsjonene er det samme.

Jaja, nå er det bare 1 to go. Får spare den til jeg får teften av noe virkelig stort. På flua uti august. For nå blir det nok en laaaang pause fra elva regner jeg med. United Kingdom neste :)

Det står faktisk noen fine lakser her og der i de lange hølene. Jeg har ikke sett de, har vært fraværende en stund fra elva. Men de som er oppi elva ser jo disse storlaksene røpe sine plasser like før sengetid. De pleier det, og det er jo ikke så smart. Hadde disse plassene i bakhånda utover dagen hvis elva klarnet litt, akkurat på riktig tidspunkt til å sjokke litt med godsluken.

De fleste tror nok at det er laks som går, men det er laks som har slått seg til ro, og de kommer til å være der til høsten er jeg temmelig sikker på. Litt variasjon på elva, da tar de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var ikke SÅ svær da :)

Men alt er relativt, vi er uti juli, elva er liten og det er ikke så ofte man får slike på denne årstiden (ro, ro).

Må jo holde litt liv i laksetrådene, og litt overdrivelse er jo ikke så ulikt meg :)

Her er nå laksen avbildet klokken 17:00 i den stekende solen, "bare" 9kg. altså ;)

0907200908255ba81f93c6dd4ae980.jpg?44

En kar reiste fra valdet i ettermiddag. Han hadde sett en dobbelt så stor en hver kveld vise seg.

Hm, tenkte jeg, det er jo presist på bamseplass nr. 1 :)

Skulle ikke forundre meg at en revefant skulle prøve den en dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står en Gigalaks i skyggen under ei viss bru. Kan hende Remy har sett den også iflg. ryktene :rolleyes:

Og ingen fisker der, går det også rykter om. Jaja, jungeltelegrafen har ingen grenser :wacko:

Finn nå ut hvem som har valdet da mann, og sett igang ! Hvilke muligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står en Gigalaks i skyggen under ei viss bru. Kan hende Remy har sett den også iflg. ryktene :)

Og ingen fisker der, går det også rykter om. Jaja, jungeltelegrafen har ingen grenser :rolleyes:

Finn nå ut hvem som har valdet da mann, og sett igang ! Hvilke muligheter.

Dersom ingen vil, kan jeg gjerne :wacko: Det er bare å sende meg melding så kommer jeg som et olja lyn med full GRU..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.