Gå til innhold
Fiskersiden

Oslofjorden


rogna
 Share

Recommended Posts

Da skal jeg få bidra med en av mine svært sjeldene fangstrapporter. :lol:

Tok en tretimers tur med båten i dag. Resultatet ble svært bra synes nå jeg da.

Som sagt; tre timers fiske. 5 havabbor. Her er de to jeg beholdt. De tre andre fikk friheten tilbake.

Og for ordens skyld; agnet var en leddet rappalawobbler av typen sildeimitasjon.

Beklagelig vis hadde jeg ikke med kameraet, så det ble et kjøkkengulvbilde. :oops:

88158_s.jpg

Vekt: 1,4 og 2,5

Jepp! Da er vi i gang. Og nå er harvetiden også inne. :D

Da skal jeg få bidra med en av mine svært sjeldene fangstrapporter. :)

Tok en tretimers tur med båten i dag. (ligger i Slemmestad. Derfor Østlandet. Resultatet ble svært bra synes nå jeg da.

Som sagt; tre timers fiske. 5 havabbor. Her er de to jeg beholdt. De tre andre fikk friheten tilbake.

Og for ordens skyld; agnet var en leddet rappalawobbler av typen sildeimitasjon.

Beklagelig vis hadde jeg ikke med kameraet, så det ble et kjøkkengulvbilde. :)

88158_s.jpg

Vekt: 1,4 og 2,5

Jepp! Da er vi i gang. Og nå er harvetiden også inne. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mao.

Nei, det blir nok ingen tur til Gaula nå i august slik jeg hadde tenkt. Skulle gjerne ha tatt en tur, men jeg har hengt meg litt mye opp i oppsynsarbeide i år, så tiden strekker nok ikke til. :) Synd, for jeg har sett fram til å hilse på. Men vi tar det neste sesong. Det er jo bare snaut 10 måneder igjen til det smeller på nytt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mao.

Nei, det blir nok ingen tur til Gaula nå i august slik jeg hadde tenkt. Skulle gjerne ha tatt en tur, men jeg har hengt meg litt mye opp i oppsynsarbeide i år, så tiden strekker nok ikke til. B) Synd, for jeg har sett fram til å hilse på. Men vi tar det neste sesong. Det er jo bare snaut 10 måneder igjen til det smeller på nytt. :lol:

det gjør vi. og 10 mnd er jo ingen ting lenger det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.