Gå til innhold
Fiskersiden

Lowrance Hds Teksnisk Spørsmål


potbelly
 Share

Recommended Posts

;) Jeg har ett spørsmål om zoom på kartet. Navionics platinium siter i HDS en. Det er to knapper til zoom på fremsiden av HDS, men de har ett begrenset zoom område. Hvis jeg eks ønsker å zoome ut slik at jeg ser større deler av kartet i ett mer fuglepersktiv. Dette for å kunne gå inn og se på ett område lenger unna. Og evnt gå inn i gjen på kartet og legge inn ett punkt der. Skrolle går jo greit men tar lang tid. Jeg ønsker å se mye større deler av kartet. Jeg har sett i bruksanvisningen, men finner ikke dette ut. Sikkert jeg som er dårlig til å lete, men det burde vært mulig. Jeg kan jo dette mine andre gps er. Tips ønskes! Endret av potbelly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HDS har trinnløs zoom, det er bare å holde Zoom Out knappen konstant inne så får du etter hvert et stort kartutsnitt.

:) Jeg skal teste en gang til, men på det jeg har prøvd så begynner den å zoome ut, og så kommer det ett pip, og så stopper den å zoome, men jeg har kanskje ikke holdt lenge nok!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HDS zoomer ut til du får oversiktskart over hele verden ;)

:) Problemet var at jeg satt "hjemme" i båten og testet litt. Kartbrikken går ikke helt opp hit. Straks jeg skrollet meg sydover og fikk inn kartet på skjermen gikk det som smurt. Trodde jeg skulle fått zoomet meg ut utenfor brikken, men det ville den ikke. Så nå vet jeg det!

Endret av potbelly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.