Gå til innhold
Fiskersiden

Hva bruker du?


Recommended Posts

Hei, jeg er litt interessert på hva slags utstyr de forskjellige har jeg..

Litt moromt og se hva alle bruker, så om alle kan poste eventuelt:

- Stang

- Snelle

- Sene

- Er det noen jerk baits dere ikke kan reise uten eller har del ekstra liggende hjemme tilfelle dere skal miste noen:p

Post flere jerkstenger og sneller vis dere har det:)

Jeg får vel starte med meg selv da:

Jeg bruker da:

Stang: Savage Gear Big Jerkbait

Snelle: Revo STX

Sene: Hvit PowerPro 50lb

Og så klart en: BFT Titanium fortom

Er gangske så ny på jerk bait, men det er rett og stell drit kult!

Det er faktisk slik att jeg har tenk på og kjøpe en lettere stang og snelle til poppere og mindere baits:p

Krister OUT!

Endret av Kravdal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stang: Savagear butch, Berkly signa pike og noen ganger en tredelt stang fra Tsunami(den funker faktisk ganske bra).

Snelle: Abu 5601jb, 5001TGC, Revo

Sene: Helst 0.41mm powerpro, men bruker også noen Tuffline XP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-BFT stiff 6', men er på jakt etter en mykere stang

-Ambassadeur JB snelle

-PowerPro 0,38 (?)

-BFT titan fortom

Jeg må alltid ha med meg BB shallow skitmörten, en 4play, en manta og en dam effzett popper.

Jeg er relativt ny innen jekfiske, startet i vår. har fisket mest med gruntgående baits, men til neste år har jeg tenkt til å satse litt mer på de store og jerke pelagisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-BFT stiff 6', men er på jakt etter en mykere stang

-Ambassadeur JB snelle

-PowerPro 0,38 (?)

-BFT titan fortom

Jeg må alltid ha med meg BB shallow skitmörten, en 4play, en manta og en dam effzett popper.

Jeg er relativt ny innen jekfiske, startet i vår. har fisket mest med gruntgående baits, men til neste år har jeg tenkt til å satse litt mer på de store og jerke pelagisk..

Har du fått noe særlig på den popperen?

Har en selv (firetiger) som jeg desperat prøver hver gang vi er utpå, i håp om att noe hugger på men det gjør det aldri -.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått noe særlig på den popperen?

Har en selv (firetiger) som jeg desperat prøver hver gang vi er utpå, i håp om att noe hugger på men det gjør det aldri -.-

ja, den popperen er helt rå! når det begynner å bli litt temp på vannet (litt uti juni) da er gjeddene gerne etter den! har tatt gjedde på 3 kg på den :blush: men de fleste fiskene bommer jo, da... krokene er litt små, så jeg bytta bukkroken til en owner i str 1/0.

Det er bare å pælme den inn i sivet, vente litt, begynne å poppe uregelmessig, sveive litt og så sitter'n!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nok for seint ute med popperen jeg da ; (

Har en dam effzett og top bandit som jeg har brukt en del uten særlig hell, men er for seint ute jeg da.. (fikk noe på top bandit med en gang jeg kjøpte den)

Men topwater baits <3

Toppwater baits er nok best første halvdel av sesongen.. Men ja, I <3 toppwater baits!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.