Gå til innhold
Fiskersiden

Håndlagede wobblere på auksjon - budfrist tirsdag 27.10


PerH
 Share

Recommended Posts

Stig, jeg ble litt redd på slutten, Jim Frode, du skal se at det blir noen fete Turdusen på Krukåren, ja.

Ikke mye å være redd meg - det kan jeg love.

Hadde allerede svarposten klar hvis noen rappet den........... ^_^

Det var helt klart flere jeg kunne tenkt meg på denne auksjonen, men må roe meg. Det begynner å bli litt vel mange bokser + at det kommer sikkert noen til.....

Hvis ikke "min" Turdus fanger storlaks neste år, så skal jeg legge stanga på hylla.

Hvis den ser ut som den gjør på bildet, så skal du ikke se bort fra at den er god på 8 kg's plassen min :( har fått laks på den dimmen hvert år i det siste på akkurat den spotten og mistet 2 som bikket to-siffra i tillegg. Å jeg glær meg :D

Får lage en rapport hvis det skjer.

Endret av Tequila
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det hele over. På tross av lave utropspriser og litt "ukjente" wobblere var jo budiveren stor, eller hva Tequila? Grattis med Turdusen din - og takk til både auksjonsvinnerne, budgivere og alle andre nysgjerrige som tittet innom denne gangen!

1. EP: Olsen77 kr. 150,-

2. JaLi: kjerav kr. 170,-

3. Kaila: Namsenlaks kr. 120,-

4. Nestorit: kjerav kr. 170,-

5. RP: Fishermen kr. 200,-

6. Tommi Kela: Namsenlaks kr. 100,-

7. Turdus T7: Nidelvfisker kr. 210,-

8. Turdus T3: Tequila kr. 250,-

Jobber med å skaffe en del skikkelige godbiter, men det kan ta en stund før jeg får tak i dem. Lover derfor å komme sterkt tilbake senere, men vet ikke akkurat når i skrivende stund. Så følg med!

h1rik har vel truet med å legge ut hele samlinga på auksjon, eller var det slik at antall wobblere skulle holdes stabilt rundt 30 stk og overskuddswobblere selges unna? Er det for dårlig plass i de Shimanoboksene? Burde kjøpt deg en stor, fuktighetsregulert "vaappu-crib" i stedet for det markhotellet du investerte i...tongue.gif

Spøk til side - h1rik har mye bra, så jeg er litt spent selv her. Kanskje har han noe jeg ikke har..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker nok en gang Per for mulighetene til å plukke litt ukjente ting til samlingen :o

Kjell til sommeren er det du som ror og jeg som sitter bak å tester wobblere :(

Snakka akkurat med kona og hun har beskrevet en vakker Joonas for meg... Når til og med kona har "panzer" troa på den ja da må den bare være knall ^_^:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

h1rik har vel truet med å legge ut hele samlinga på auksjon, eller var det slik at antall wobblere skulle holdes stabilt rundt 30 stk og overskuddswobblere selges unna? Er det for dårlig plass i de Shimanoboksene? Burde kjøpt deg en stor, fuktighetsregulert "vaappu-crib" i stedet for det markhotellet du investerte i...tongue.gif

Spøk til side - h1rik har mye bra, så jeg er litt spent selv her. Kanskje har han noe jeg ikke har..?

Vel, da forsøker jeg å legge ut noen...det kan vel være noe som kan friste, det skal være et skikkelig spenn i kjente og ukjente og med ulike bruksområder.

Det ble for mye arbeid til at jeg klarte å legge ut 30... Så målsettingen om å holde seg under ?00 stk. blir vel vanskelig å overholde...men, jakten er veldig interessant da :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyttigrisen, Jim Frode vant!!!

Gleder meg til å se smilet over et av de mest imponererende trønderskjegg jeg har sett. Han kjører Toyota, men burde kjørt enten en trike med harley motor, en harley eller minst en Red Neck Pick Up. Likevel en reflektert og god mann, antakeligvis den beste jeg har møtt i ei Lakselv!!!

De tattooene på leggene, vil de dekke såra etter kulene jeg har fra Bosnia?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen har kropper som er bygd for komfort, og det er min!!!

Sist gang jeg gjorde noe fysisk, huuuum, må tenke litt. Tror jeg trilla frem avfallsdunkene en gang i Mai!

Nå har jeg vannblemmer av å montere oppvaskemaskin og blødende sår av å skifte til Ownerkroker på wobblerne mine! Hvilke pinsler går ikke vi offshorefiskere gjennom i friperioden (som kun er 4 uker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.