Gå til innhold
Fiskersiden

Noen Finske wobblere auksjoneres....


h1rik
 Share

Recommended Posts

Takk til alle som har gjort dette til en spennede happening.

Nå gleder jeg meg vilt til å se hva Nils M. finner på, for det er vel du som legger ut noe nå?

......og nanablag - Ok skal legge ut en ladning i begynnelsen av desember også...skal prøve å få til 30 da wacko.gif

Takk selv h1rik - mye av dette var jo bra greier!

Har vært tyst fra Nils Master? Har han svineinfluensa?

Laksefiskeren burde lagt ut noe, han har mye bra nå og kan umulig trenge alt. Men kanskje han lar dem ligge tett sammen og håper på småwobblere til våren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 133
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Laksefiskeren burde lagt ut noe, han har mye bra nå og kan umulig trenge alt. Men kanskje han lar dem ligge tett sammen og håper på småwobblere til våren?

Vet ikke! Kanskje? Hva kan jeg ha som kan være verdt å legge ut for salg?

Endret av Laksefiskeren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært tyst fra Nils Master? Har han svineinfluensa?

Neida. Det har bare vært en vanvittig hektisk høst med fullt kjør på jobben kombinert med etterutdanning............

Jeg skal se hva jeg kan finne av gode dubletter i skrinene, men om noen føler seg kallet til å legge ut noe før jeg får somlet meg til det, så feel free.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida. Det har bare vært en vanvittig hektisk høst med fullt kjør på jobben kombinert med etterutdanning............

Tullegutt! Kan du ikke delegere? Send noen som ligner deg på etterutdanningen eller lei inn en stand-in...

Vi har ikke så mange år igjen, før lokket på den store slukeska slår igjen...

-jeg hadde sett for meg bilder av wobblere med merkelige navn (llllullladdeden luuukkko) og håndspikkede Vaappuja i ørder...jaja jeg kan vel vente litt da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.