Gå til innhold
Fiskersiden

Loop GreyLine enhånds 9,6 #7


aej
 Share

Recommended Posts

Har en slik ja, den er ikke superrask, men den er rask.

Flott speystang og kaster langt overhånds.

Ikke så progressiv som GLX.

Aksjonen vil jeg si er en halvaksjon med spenstig tupp, lærer du deg¨å utnytte den noe stivere bunndelen har du ei langtkastende sø stang og laksestang.

Funker ekstremt mye bedre med klump kontra de WF snører jeg har hatt på.

Deilig snellefeste, der du fester snella ved å skru fightbuttkorken og ikke "skrue" måten å feste på. Knotete sagt, men du skjønner kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Tres Bien

Anbefaler det å prøve den først, den er noe spesiell, dyp, men rask, passer ikke alle, men alle kan lære stanga for den er lettkasta.

ok! jeg har kasta med en vision intro 9,6` #7 stang i litt over 1 år nå! er det en god eller dårlig bakgrunn?[ ;) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke prøvd vision intro selv, men har prøvd extreme og 3zone, siden den heter intro vil jeg tro det er ei ganske "billig" stang og dermed vil jeg tro den er laget for nybegynnere. Er den det vil greyline føles mye raskere..... Mindre ettergivende, men for å si det sånn, det er veldig masse som er mindre ettegivende enn greylinen og, prøv den med en klump først! Det dyreste er ikke alltid det beste for alle[ ;) ]

Skulle ønske du fikk prøve den gule av meg[8D]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Tres Bien

Har ikke prøvd vision intro selv, men har prøvd extreme og 3zone, siden den heter intro vil jeg tro det er ei ganske "billig" stang og dermed vil jeg tro den er laget for nybegynnere. Er den det vil greyline føles mye raskere..... Mindre ettergivende, men for å si det sånn, det er veldig masse som er mindre ettegivende enn greylinen og, prøv den med en klump først! Det dyreste er ikke alltid det beste for alle[ ;) ]

Skulle ønske du fikk prøve den gule av meg[8D]

Ser du er fra Stordm kommer du til Stavanger, gi beskjed, så ka du få prøve gul, grønn og grå fra Loop pluss noe ekstra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Tres Bien

sitat:Opprinnelig postet av Tres Bien

Har ikke prøvd vision intro selv, men har prøvd extreme og 3zone, siden den heter intro vil jeg tro det er ei ganske "billig" stang og dermed vil jeg tro den er laget for nybegynnere. Er den det vil greyline føles mye raskere..... Mindre ettergivende, men for å si det sånn, det er veldig masse som er mindre ettegivende enn greylinen og, prøv den med en klump først! Det dyreste er ikke alltid det beste for alle[ ;) ]

Skulle ønske du fikk prøve den gule av meg[8D]

Ser du er fra Stordm kommer du til Stavanger, gi beskjed, så ka du få prøve gul, grønn og grå fra Loop pluss noe ekstra.

har ogsåprøvd 3zone stanga! vill si det er mye det samme...[ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte Vision intro-settet til en venninne som er nybegynner- hun fikk den bra til! Testet den selv også, det var en overraskende god stang(prisen tatt i betraktning), som også var meget lettkastet. Passe rask, så jeg tror du har en grei bakgrunn for å gå opp en "stanghastighet", selv om det nok er uvant i begynnelsen. Har selv samme erfaring etter på ha gått fra en Redington til LOOP Greenline.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil faktisk påstå at Greenline er enda raskere en greyline, den er stivere og ikke så spenstig.

Forskjellen som jeg merker mest fra min Greenline #6 9`7 til Greyline #7 9`6 er at Greyline er dypere, men samtidig rask og responsiv. Tuppen bøyer seg mer på grey enn green. Prøver du først en grey og så en green, vil du kjenne klar forskjell!!!!

Mer følelse i Greyline.

Har brukt Greenlinen i sjøen i ett par sesonger og det går veldig bra det[ ;) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.