Gå til innhold
Fiskersiden

Perfekt Fiskebil til salgs, evt julegave til kjerringa


Pæta
 Share

Recommended Posts

Noen som trenger ny bil?

Selger min strøkne Lada Samara 1500 1994 modell da jeg har kjøpt ny bil. Kun 5 000 kr. Km stand 85 000

Må EU godkjennes innen 31.01.2010. Er ingen feil på den så vidt jeg vet, ble i allefall ikke funnet noen når jeg hadde service på den i sommer. Er i daglig bruk. Super som fiskebil, alt kan fikses med ståltråd og gaffateip! Jeg har hatt den i ett år, før det var den eid av en eldre herremann av en som hadde fulgt alle servicer på den. Svært lite rust.

link til finn annonse:

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19957458

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare ta den til kjerringa da Helge S at det er tanken som teller? :wub: ikke bensintanken hvis noen skulle falle for fristelsen med den nå...

Med på kjøpet får man mange gode lada vitser! Tror jeg har hørt alle etter 1 år i lada nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ikkje misforstå. Kona har ein ganske ny Volvo V70 så det hjelper nok fint lite med tanken her. Ellers er det at det er "tanken som teller" ganske så misforstått. Ikkje så mange damer som bit på den, det må nok meir til. ;)

"Bilen" er sikkert heilt grei for dei som skal ha ein billig fiskebil. Holder den ett år så har ein jo hatt billig bil det året. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vurdere den jeg, om du klarer det umulige kunststykket med å overbevise meg med hva som er "perfekt" med en Lada :P

Endret av Mr Big fish :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.