Gå til innhold
Fiskersiden

Daiwa Saltist


christer s
 Share

Recommended Posts

eg ska ha dem till trolling efter kveite og hadde tenkt mej att ha vanligt snøre 0,60 på dem .

Christer

Vanlig snøre? Mener du 0.60 mono? I såfall holder dette ikke til kveitefiske, alt for tynt. Om det er 0.60 multi er det etter min mening overkill.. da er det nok med 0.30-0.40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlig snøre? Mener du 0.60 mono? I såfall holder dette ikke til kveitefiske, alt for tynt. Om det er 0.60 multi er det etter min mening overkill.. da er det nok med 0.30-0.40.

Det var noen som som fiskade mye kveite som tyckte att eg skulle ha det..... men nå er det kjøpt Power pro 50LB som eg tenkte eg skulle pröve og eg håper att det er tykkt nok :D

Grattis med et knallkjøp. :) Mykje snadder her.

Takk eg er fornøjd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten har visst fler sneller til salgs for en billig peng, eller så driver han og selger samme sneller mange ganger ;)

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=21156414

Jadå han sade han hadde flere til salgs .....han har tatt hjem snellerne fra usa sier han ..får snart beskjed om det er en luring...men eg fikk sporingnr på pakken og eg ser den er på tur :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten har visst fler sneller til salgs for en billig peng, eller så driver han og selger samme sneller mange ganger :)

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=21156414

Denne mannen kan en stole på :-) Snellerne kom frem idag og eg fikk byttet ut Shimanon mot en saltist til så dette var ett bra kjøp ....:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.