Gå til innhold
Fiskersiden

Auksjon, håndlagede wobblere, budfrist mandag 8 mars kl. 22.00


PerH
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...

Nummer tre er en av mine prototyper. Jeg har gitt det til en person gratis med et løfte om at disse aldri vil bli solgt noe sted. Nå er jeg virkelig skuffet! :)

Den som har kjøpt wobbler må sende den tilbake til meg. jeg vil betale for wobbler. skrive meg e-post til murtovaaput@gmail.com

Endret av murtovaaput
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det skjedd en meget beklagelig glipp. Det spørs om det ikke har vært dårlig kommunikasjon mellom meg og Per.

jeg har vært i kontakt med Murtovaappu i dag, og som han sier, dette er en prototype. Når det er sagt, så er det langt i fra en dårlig wobbler, men den endelige versjonen av NRS, som nettopp er ferdig er enda bedre.

Petri er perfeksjonist og ønsker ikke at disse uferdige prototypene skal spres.

Kjerav: Du har vel vært i kontakt med Per så vidt jeg forstår. Om du kunne returnere den wobbleren, så skal jeg forære deg et eksemplar av den nye NRS når du kommer til Gaula i sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at alt er ok nå, takk PerH og Nils Master for å være gentlemen å løse denne situasjonen. Jeg ønsket ikke å være slem - jeg bare liker å holde på det som er lovet.

Ha en lykkelig første av mai!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.