Gå til innhold
Fiskersiden

Bruk gummi


 Share

Recommended Posts

Mye kjente forumbrukere både på bilder og som fotografer og fiskere. Har skummet gjennom boka bare til nå og det ser bra ut. Er nok ikke veldig langt unna den "komplette guide til jiggfiske" det her. Gleder meg til å få tid til å sitte ned og lese den skikkelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Tror bildet på side 150 er Walmann. Kommentaren fra ene kompisen som studerte bildet nøye var klokkereint: "Er den gjedda der noe å få ståpikk av da?"

Forøvrig skal jeg være den første til å beklage endel skrivefeil, men det gikk visst fort og gæli unna i korrekturen etter hva jeg forsto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror bildet på side 150 er Walmann. Kommentaren fra ene kompisen som studerte bildet nøye var klokkereint: "Er den gjedda der noe å få ståpikk av da?"

Forøvrig skal jeg være den første til å beklage endel skrivefeil, men det gikk visst fort og gæli unna i korrekturen etter hva jeg forsto.

Noen små "skjønnhetsfeil" er nesten umulig å unngå, med mindre man bruker uhorvelig mye tid på å fjerne alt. Men det har man som regel ikke tid til i forlagsbransjen... men uansett ødelegger ikke det inntrykket av en meget god bok som jeg kan anbefale på det varmeste, selv om jeg naturligvis er inhabil i og med at det er en kamerat som har skrevet den. Men på et "objektivt" grunnlag vil jeg fremheve kombinasjonen av Catos sedvanlig humor og hans utmerkede pedagogiske evner. Han forklarer hva som fungerer når og hvorfor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar på meg å være habil :thumbsup:

Dette var bra. Rett og slett veldig bra. Har vært gjennom en god del fiskebøker, men kan ikke huske at jeg har glist så mye, eller hatt problemer med å legge vekk boka. I tillegg er den spekket med gode tips og erfaringer, men uten å være belærende eller å presentere "fasitløsninger". Og merk: dette er en bok som er skrevet for norske forhold, og det er jo ikke akkurat overskuddsvare!

Skal jeg sette fingeren på noe, må det være et par av bildene som viser tackler. Bakgrunnen var såpass mørk at det trengtes godt leselys for å se alle detaljene. Men det er for småtteri å regne, og kan ikke trekke inntrykket ned på et så solid gjennomført produkt. Godt jobba!

De fleste fiskebøkene jeg har er kjøpt en stund etter slipp, så prisen har vært satt ned. Det har jeg som oftest vært glad for. Denne gangen klarte jeg ikke å vente, og kjøpte til full pris. Og boka er verdt prisen, uten fnugg av tvil. Løp og kjøp, folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.