Gå til innhold
Fiskersiden

Snelle-deler til salgs


Dan
 Share

Recommended Posts

Återanvänder denne tråden. Kjøpte inn snelledeler til ett par folk her på forumet og skulle oppgradere/gjøre service på snellerne deres gratis. Men, jag har ikke fått snellerne sendt til meg eller betalt for delerne så da prøver jag bli av med dem här til kostpris:

Carbontex Carbon fiber drag washers x 2 65kr stykk

TG's Rocket Bearings (Ceramic, ABEC 7, 4x10x4mm) 250kr

Har även carbontex til:

Daiwa Saltiga 15,20,30 & 30L, 90kr

Daiwa Saltist 20H & 30H, 90kr

Reel X (Corrosion X) 1oz, 59kr

Drag Grease 1oz, 69kr

TG Rocket fuel (Tournament formula, Yellow Label, Red Label & Liquid grease). 49kr stykk

Oppdatert:

1 x Speed X (Tynnflytende Corrosion X, perfekt til kastesneller) 1oz, 75kr

3 1 x Yamaha Marine Grease ~3.5oz. 85kr stykk

Til dem som eventuellt kjøper carbontex skiver sender jag med litt Cal's drag grease så man kan kjøre wet drag hvis ønskelig.

+frakt

Endret av Dan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
Gjest raphaug

Hei Dan, provde aa sende deg en pm for noen uker tilbake.

Hadde du gidda aa tatt en service paa to stk daiwa saltist LC for meg? (20H og 50H)

Tenkte meg litt ny grease og carbontex-skiver.

Send meg en PM hvis dette er relevant! :D

Carl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, innboksen skall vare ryddet nå så da går det sikkert at sende igjen.

Beklager men jag gjør ikke service på andres sneller nå.. Blev for mye pes (ref denne salgstråden for eksempel). Men sender du meg en pm kan jag sikkert hjelpe deg med vad du trenger bestille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen som vet hvor jeg kan få kjøpt selve spolen også ?? Den blå trimspolen

Og hvis du har mer av disse tar jeg en av hver

Reel X (Corrosion X) 1oz, 59kr

Drag Grease 1oz, 69kr

TG Rocket fuel (Tournament formula, Yellow Label, Red Label & Liquid grease). 49kr stykk

Hva det brukes til er usikkert :thumbsup: Men reel x og tg rocket fuel er vel for å smøre snellas drivverk og bevegelige deler, den andre drag grease er vel for bremsen=?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Remy, jag har to sett med lager og to sett med bremser.

Har ikke noe mer drag grease eller reel x, men stemmer som du sier.

Rocket fuel har jag fire av, en av hver av dom som står i parantes. Forskjellen er hvor tykkflytende dem er (yellow label er den som kommer orginalt i ambisser). Vilken av dom tenkte du på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rocket fuel har jag fire av, en av hver av dom som står i parantes. Forskjellen er hvor tykkflytende dem er (yellow label er den som kommer orginalt i ambisser). Vilken av dom tenkte du på?

Det er ikke Yellow Rocket Fuel som følger med Rocketsnellene, det er mange år siden det var tilfelle. Med Rocketsnellene følger det med ei tynn olje som fungerer greit, men som forsvinner raskere fra lagrene enn Yellow Rocket Fuel, med andre Ambassadeurer er det ei mye tykkere olje som følger med, denne gir fornuftige vedlikeholdsintervaller for gjennomsnittbrukeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.