Gå til innhold
Fiskersiden

A Passion For Angling


Recommended Posts

sitat:Childhood Dreams. A journey of rediscovery. Chris and Bob prove the secret of success is not how to catch, but how to enjoy.

Redmire Legends. Record-breaking carp fisher Chris Yates returns to the scene of his triumph to find that carp fishing demands unlikely and amusing techniques if success is to be enjoyed.

In Search of Salmon. On a lighthearted journey through Scotland, Chris and Bob find that there's more to angling than catching fish.

Autumn Glory. Venturing out to the famous Hampshire Avon we discover that the wonderful autumn fishing described in the angling literature still exists in glorious profusion.

Midwinter Madness. The true angler's favourite season. Venturing out on a cold winter's day Chris and Bob find that the legend of the River Kennet is not one fish, but two.

Monster Myths. Inspired by the stories of a record carp that swims in an ancient estate lake, Bob and Chris set out on their ultimate challenge; to capture the monster of the myth.

Det var ikke mye som pirret kjøpelysten min her...

Men siden det virker som Rovfiskerlaget sitter når de pisser skal jeg sende avgårde en bestilling rett etter lønning (som er om 10 dager).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Trym

sitat:Childhood Dreams. A journey of rediscovery. Chris and Bob prove the secret of success is not how to catch, but how to enjoy.

Redmire Legends. Record-breaking carp fisher Chris Yates returns to the scene of his triumph to find that carp fishing demands unlikely and amusing techniques if success is to be enjoyed.

In Search of Salmon. On a lighthearted journey through Scotland, Chris and Bob find that there's more to angling than catching fish.

Autumn Glory. Venturing out to the famous Hampshire Avon we discover that the wonderful autumn fishing described in the angling literature still exists in glorious profusion.

Midwinter Madness. The true angler's favourite season. Venturing out on a cold winter's day Chris and Bob find that the legend of the River Kennet is not one fish, but two.

Monster Myths. Inspired by the stories of a record carp that swims in an ancient estate lake, Bob and Chris set out on their ultimate challenge; to capture the monster of the myth.

Det var ikke mye som pirret kjøpelysten min her...

Men siden det virker som Rovfiskerlaget sitter når de pisser skal jeg sende avgårde en bestilling rett etter lønning (som er om 10 dager).

Jeg sitter ihvertfall når jeg pisser. Forskning har vist at det ved stående tømming lett kan etterlates rester i blæren, som kan føre til særdelels smertefulle betennelser og impotens.

Men flott om du gidder Trym:-), ikke la deg lure av omtalen-det finnes rett og slett ikke bedre fiskeprogrammer. (Som jeg har sett, og jeg har sett mye...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.passionforangling.info/

Problemet er bare at den elektroniske betalingsinformasjonen som er oppgitt ikke funker med nettbanken min iallfall. Et eller annet med ugyldig clearing code. Ikke får jeg lagt inn navn og adresse heller, og ettersom jeg ikke sender penger ut i cyberspace på måfå, virker det noe dødfødt.

Å betale dette på posten, uten postbankkort (som ingen vettuge mennesker har i dag), kommer til å bli en særs kostbar affære, er jeg redd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Spider

http://www.passionforangling.info/

Problemet er bare at den elektroniske betalingsinformasjonen som er oppgitt ikke funker med nettbanken min iallfall. Et eller annet med ugyldig clearing code. Ikke får jeg lagt inn navn og adresse heller, og ettersom jeg ikke sender penger ut i cyberspace på måfå, virker det noe dødfødt.

Du har en ugyldig Sort Code i Bank kode feltet ditt... Det er ikke så rart ettersom de ikke oppgir Sort Code'en på siden.

Men, det er ikke nødvendig å fylle ut Sort Code når man har full IBAN og SWIFT/BIC adresse. Dette er opplyst på siden.

Derosm nettbanken din sier at du har feil bank kode, er det noe galt med den og/eller du har tastet noe feil.

Jeg klarte lett som bare det å registrere en betalning i min nettbank her. (merkelig nok.... hehe nettbank support er nemmelig jobben min)

Når man sender en betalning til utlandet over nettbank så vil det fremgå av meldingen mottakers bank får hvem som har betalt, samt adressen til denne. (I dette tilfellet... en av oss)

Samtidig la jeg inn i "Melding til mottaker feltet" : Payment for A passion for angling

Dette bør være nok til at jeg skal motta DVD i posten.

Men siden jeg ikke har penger nok før etter lønning, kan jeg ikke sende den avgårde før om 10 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svakheten ved dette systemet er at de som selger DVD'ene ikke får en bestilling fra kjøperene...

De får et brev fra banken sin (HSBC) som forteller de at nå har Morten Frisch satt inn penger for DVD...

Så mye som klokken er nå har HSBC (mottagerens bank) tidligst fått pengene på fredag, og så setter vi vår lit til postgangen i UK og sier at selgerene har fått bank statement på tja... tirsdag... onsdag... torsdag neste uke... Først DA har de fått en "bestilling".

Dårlig system. Men det funker vel for selgerene som da alltid får oppgjør for varen før den er sendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke funnet en mailadresse Morten... og jeg har søkt litt sånn halvhjerta etter det mens jeg har jobbet på telefonen.

Har også vurdert å ringe utenlandsopplysningen for å få telefonnummer til folka... men har ikke kommet så langt enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.