Gå til innhold
Fiskersiden

Aagaardveien, sarpsborg. Fiskekort?


TS'77
 Share

Recommended Posts

Hvis det er elv der du skal fiske da stemmer det. Det er løv å fiske i elv bare noen måneder i året (hver elv forskelige perioder) og da fiskekort gjelder per persjon så kona di må ha en. Jeg har ikke fisket i elv selv men har venner som fisker i elver og de får lov å fiske dit fra Juni til August plus at de betaler fiskekort for noen dager eller uker. Den fiskekort vi snakker om er mest som tilatelse. Den er ikke den vanlig fiskekort man kjøper fra OFA for enkelte vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vell, det vet jeg ikke fordi som sagt jeg har aldri fisket i elv før. Det lureste er å spørre en lokal sportsbutikk eller postkontor. Der skal du sikkert finne svar.Eller kanskje noen som er fra Sarpsborg kan gi deg svar på forum. Men for raskeste svar du kan bare ringe postkontor i sarpsborg og høre :thumbsup: lykke til :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har i hvert fall alle tidligere sesonger vært mulig å kjøpe kort på Shellstasjonen på Solli men jeg vet ikke om de fortsatt selger. (Det er den som ligger ved avkjøringa fra E6.)

Døgn 400,-

3 døgn 600,-

Sesong 900,-

Husk å løse fisketrygdavgift før du tropper opp for å kjøpe lokalt kort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.