Gå til innhold
Fiskersiden

pattegrisen


Tasos Papadopoulos
 Share

Recommended Posts

Hei allesammen :thumbsup: Jeg prøvde å finne bindebeskrivelse av den fantastiske flua på nettet men mislyktes. Jeg klartet ikke å finne noe. Er det noen som kjenner en link som har bindebeskrivelsen av den flua eller har noen tips? Jeg setter stor pris for alt hjelp jeg kan få :)

m.v.h. Tasos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei allesammen :thumbsup: Jeg prøvde å finne bindebeskrivelse av den fantastiske flua på nettet men mislyktes. Jeg klartet ikke å finne noe. Er det noen som kjenner en link som har bindebeskrivelsen av den flua eller har noen tips? Jeg setter stor pris for alt hjelp jeg kan få :)

m.v.h. Tasos

denne du leter etter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei allesammen :thumbsup: Jeg prøvde å finne bindebeskrivelse av den fantastiske flua på nettet men mislyktes. Jeg klartet ikke å finne noe. Er det noen som kjenner en link som har bindebeskrivelsen av den flua eller har noen tips? Jeg setter stor pris for alt hjelp jeg kan få :)

m.v.h. Tasos

Her er den også !

Pattegrisen

Krog:

Partridge CS54 str. 4-8

Tråd:

Pink

Hale:

Tealfjer

Halehackle:

Whiting spey hackle salmon pink, evt andre farver

Følehorn:

Sandfarvede ultrahair

Øjne:

Golden shrimp eys, evt andre farver

Rib:

Ca. 0,15 mm nylon

Belastning:

Tynd eller rund tungstensplade på undersiden af krogen

Kropshackle:

Whiting spey hackle salmon pink, evt andre farver

Krop:

SLF saltwater dubbing soft shell

Rygskjold:

EP fibre shrimp pink

Ophavsmand Morten Øland/Claus Eriksen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk skal du har :thumbsup: Jeg skal prøve å binde den og håper at jeg skal lykkes :goodjob:

YES :);):thumbsup: Det var akuratt det jeg lettet etter. Bindebeskrivelse og oppskriften. Hjertelig takk begge to gutter :D Jeg har ikke akuratt de materialer men jeg tror at jeg kan øve med lignede som marabou fjær og de hakler jeg har. Jeg håper at resultaten blir bra :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult,22US dollars bare inkludert shipping. Ikke dyrt i det hele tatt. 140kr nesten. Kanskje det er lurere å bestille materialer generelt fra e-bay. Tusen takk Ford. Jeg skal vurdere egentlig å kjøpe litt mer via e-bay :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.