Gå til innhold
Fiskersiden

Tur for dem under 18 år.


Gjest pikewallis
 Share

Recommended Posts

Gjest caddis

Vi på fiskersiden ønsker å gjøre noe for de unge brukerene på siden.

Derfor vil vi lufte intressen for de under 18 år om en fiskehelg på Sørlandet. Ser for oss at dette skjer i starten av mai.

Stedet vil være i Lyngørsområdet.

Vi ser for oss avreiser en fredags ettermiddag og blir borte frem til søndag.

Det vil være to biler som reiser fra Oslo, det vil si at vi har plass til 8 stykker. Det er det antallet hytten tar også.

Vi vil disponerer to båter.

Kostnadene på dette vil bli minimale.

Ser for oss litt havfiske og fiske etter sjøørret eller andre arter fra land. Kan muligens bli noe dorging.

Disponerer noen flytevester og hvis vi mangler noen leier vi dette på brannstarsjonen.

Hvis det viser seg at intressen blir stor nok kommer vi til å legge ut en påmeldingsliste med mye info både til dere og foreldrene.

Kommer også til å gi de påmeldet et mobilnr. som foreldrene kan ringe hvis de lurer på noe rundt turen.

Så til de som kanskje ønsker å værer med, svarer på denne tråden [ :) ]

edit laksefiskern:* Siden jeg mener at dette er er bra tiltak for de unge sparker jeg igang denne tråden igjen. *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg allerede har skrevet på diskusjons-tråden om Lansdtreffet, ødelegger diverse eksamener for min deltagelse på det treffet, så mulig jeg tar igjen ved å være med på dette "barne- og ungdomstreffet"! Må bare sjekke om dette går bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Men jeg innbiller meg at treffstedet bør ha muligheter for både ferskvanns- og saltvannsmuligheter!

Og noen båter er ogsa bra å ha!

Vi får håpe at det blir noe av en tur med bl.a. flott natur, vakende Sjø-ørret, torsk som roter i bunnen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gjest caddis

Nå har det vel seg slik at det var to stk som ønsket å reise så dette ble som tidligere nevnt i denne tråden lagt på hylla.

Men vi kommer nok tilbake poppe, så får vi se hvordan responsen blir da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest caddis

sitat:Opprinnelig postet av poppe

hvis dette hadde blitt noe av hadde ikke jeg hatt problemer med å få med meg 3-4til

Litt sendt å komme med det nå Poppe [ :) ]

Når jeg legger ut en sliken tråd så er det får å finne ut hvor mange som melder sin intresse og for meg er det 2-3 stykker som har svart og ikke dine 3-4 til[ :D ][ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.