Gå til innhold
Fiskersiden

RC bila


Sjarkarn
 Share

Recommended Posts

Noen med litt erfaring innenfor dette? Har kjørt litt i det siste med søskenbarnet mitt sin buggy, og har ærlig talt fått smådilla!

Jeg tenker med heller en asfalt bil siden jeg er glad i gatebiler, drifting, burning osv!

Etter et noen tusen er lagt i nytt fiskeutstyr skal dette kjøpes!

Står mellom 2 biler

Impreza

Min favoritt bil! Er totalt forelsket i denne bilen, og skal kjøpes i 1/100 om noen år<3 Tenker spesielt på denne siden det evt. kan være muligheter for og kjøre lett offroad på grus osv med denne, siden jeg bor nordaførr og veikvaliteten er der etter er kanskje det ikke dumt? Men sliter med feks. å finne reserve deler til denne

http://www.rcbutikken.no/produkter/nitrobiler---rtr/hsp---subaru--p-solberg--1-8-rtr---inkl--start-kit-%E2%80%93-80km-t---.aspx

Silvia

Dette er og den god bil, men virker som den er satt opp til me drifting og kjøring på plant grunnlag, er litt bekymret for at den kan være for lav. Men på denne siden har de alt av reserve deler tilgjenglig.

http://www.elefun.no/p/prod.aspx?v=11764&i=25&

evt. andre forslag? tenkte og holde meg under 4000 for bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dreiv en del med dette for 8-9 år siden og den gang var i hvert fall HPI noe av det beste innen batteri og 1:10. Funka i hvert fall topp for meg i et par NM. Enkle biler å justere og deler er lett å få tak i. Samt at de tåler en støyt.

Subaru karosseri får du til de fleste bilene så ikke bry deg om hva de heter (karosseri er forbruksvare, de ryker etter et par turer).

Her er en link til subaru karosseri.

Hvis det er første bilen din så hadde jeg heller gått for en standard bil i stede for en drift.

Siden det ikke er noe problem å justere en standard bil til å bli en drifter. Men litt vanskeligere andre veien siden drift bilene har innebygd vekt i fronten for å lettere klare å drifte....

Btw: dette blir fort en dyr hobby :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm joda, men sliter med og finne en bil da fra feks. hpi som du får med karosseri av wrx sti. Har sendt 3 forespørsler til rcbutikken.no uten svar..får et litt uproffesjonel feeling på dem så handler neppe dær! Gi gjerne tips vist dere finner en som man får tak i karosseri som passer=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm joda, men sliter med og finne en bil da fra feks. hpi som du får med karosseri av wrx sti. Har sendt 3 forespørsler til rcbutikken.no uten svar..får et litt uproffesjonel feeling på dem så handler neppe dær! Gi gjerne tips vist dere finner en som man får tak i karosseri som passer=)

http://www.xs-modellhobby.no/ Disse skal være seriøse og flinke folk. Etter hva jeg har hørt... Du kan jo ta en titt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm ok, annbefaler du stadium forran buggy da? vil ha en asfalt bil men bøyer meg i støvet for "forholda" som er her for og kjøre så må bli noe som tåler litt terreng. Var sykt heldig i dag, kjørte søskenbarnet mitt sin buggy, full peising og den kom utenfor rekkevidde..men den forsatte jo såklart rett ned i et håll fullt med vann! Stoppet heldig vis i noen busker slik at den hang 20cm over vannet:P kan si at han var stor i øyan:P

vurderer denna fra siden Oz postet

http://www.tamiya-model.com/shop/kyosho-kyo31042-19-rc-18-engine-powered-4wd-rally-car-drx-subaru-impreza-wrc-2008-ready-set-p-90015385.html

ser ut til og kunne være midt i blinken, offroad og asfalt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm joda, men sliter med og finne en bil da fra feks. hpi som du får med karosseri av wrx sti. Har sendt 3 forespørsler til rcbutikken.no uten svar..får et litt uproffesjonel feeling på dem så handler neppe dær! Gi gjerne tips vist dere finner en som man får tak i karosseri som passer=)

Heisann, dem epostene har nok vi ikke vi fått siden du ikke har fått svar ettersom vi besvarer alle eposter fortløpende. Sikker på at du har brukt korrekt adresse? Vi er noen ganger plaget med at kunder oppgir feil adresse slik at våre svar ikke kommer frem :P dette dreier seg ofte om små skrivefeil som vi ikke fanger opp. Send gjerne på nytt til post@rcbutikken.no mvh. Www.rcbutikken.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid drømt om å drive med RC men ja... har holdt meg unna siden eg vet eg kommer til å bli hooked og lommeboken ville ikke tålt det.

Min drømme RC bil som får meg til å sleve er HPI's BAJA 5T (ikke 5b som også er rå)

En vakker dag kommer eg til å eie en slik 1:5 vidunder leketøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.