Gå til innhold
Fiskersiden

Ønske om romkamerat/er på treffet. med oppdatering


Gjest pikewallis
 Share

Recommended Posts

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den var ikke full da innlegget ble skrevet Vilhelm.

Men ettersom Thor gjorde det klart at han ville ligge med deg.... så ble sengen i hytta vår Eirik sin.

[ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde jeg noe DUMT nå? [8)]

Damn, hva om en våkner opp til Erlend som sitter trøtt på sengekanten og drar den "onumanuma" sangen fra tråden "Erlend og webcam (lattis)"

Da du, da blir det ikke greit å være kar i den hytta.

Men en får vel finne en løsning på det oxo!

smakk.gif

En får vel bare Rocke med tenker jeg! [ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Jørgen

sitat:Damn, hva om en våkner opp til Erlend som sitter trøtt på sengekanten og drar den

Da hadde jeg persa på 400 m for å si det sånn! [ :) ]

Me too!! (dvs. litt under 10 minutter)[ :) ] Slik blir det når man tar seg "journalistiske" friheter med andres innlegg!!! Fy deg, Jørgen![ :D ][ :D ][ :D ]

Ingen ting å være redd for, Eirik! Både Trym, Erlend og jeg er oppvokst i fullt møblerte hjem![^]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Cato

sitat:Opprinnelig postet av HelgeL

Foreslår utstemming basert på daglige fangster og stil ved kjøring og landing av fisk.[ :) ]

Det eneste jeg vet, er at jeg IKKE skal ligge på samme hytte med deg mer[ :) ][ :D ]

Agree that!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Atle I

sitat:Opprinnelig postet av Cato

sitat:Opprinnelig postet av HelgeL

Foreslår utstemming basert på daglige fangster og stil ved kjøring og landing av fisk.[ :) ]

Det eneste jeg vet, er at jeg IKKE skal ligge på samme hytte med deg mer[ :) ][ :D ]

Agree that!!

Me too!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av gjeddekjeft

bare lurte litt på gjeddeturen på lørdagen under treffet.. for seint å melde seg på enda eller? hadde vært moro å vært med på det treffet her da.. :=)

asgeir

Egentlig, men du kan jo sende en mail til Erik og høre (events@fiskersiden.no) og se hva han kan gjøre med saken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Remy

sitat:Opprinnelig postet av gjeddekjeft

bare lurte litt på gjeddeturen på lørdagen under treffet.. for seint å melde seg på enda eller? hadde vært moro å vært med på det treffet her da.. :=)

asgeir

Egentlig, men du kan jo sende en mail til Erik og høre (events@fiskersiden.no) og se hva han kan gjøre med saken :)

okei, det er gjort.. Så får vi se hva som skjer.. Hadde vært gøy da!

Asgeir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest caddis

Vi har fått 3 stykk etteranmelde til treffet det vil si at vi er 39 stk. Har da bestilt inn en ny 4 mannshytte. Det vil si at vi har en plass ledig.

Så den som ønsker sender meg en PM eller mail.

Morro hvis vi hadde blitt 40 stk da [ :) ][ :) ][ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.