Gå til innhold
Fiskersiden

Skrive en artikkel


palkr
 Share

Recommended Posts

Gi blaffen i det. Ta sjansen og send inn.

Hva er det verste som kan skje da?

Vært en uke på fjellet, uten et usikret nett å oppdrive :)

Det værste som kan skje er at man svir av masse tid på å lage noe som kan presenteres, og så var det feil tema. Men jeg har jo skjønt etterhvert at det lønner seg å sjekke dette først :P

Vi tar mer enn gjerne i mot artikler, også fra de i nybegynner grava som de mer erfarne :D

OK Remy, det der tar jeg som en oppfordring! :)

Jeg gjør det med glede Remy, men du vet hvilke fagfelt jeg er mest glad i : How to....samt tips &triks til fiskeren ,noe som bare er for spesiell intereserte og neppe interesant for massene.

I så fall er jeg en av de mer spesielt interesserte! Du har jo allerede masse snacks i trådene dine, men jeg synes ikke det kan bli for mye. Har hentet mye inspirasjon til eget arbeid fra dine tråder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
  • 4 weeks later...

Hei, så ikke denne før nå jeg. Joda, det gikk da rimelig bra til slutt :)

Et rendyrket fiskeblad jeg spurte hadde en rekke upubliserte kveite-artikler fra de store gutta liggende i kø på bakrommet, så der var det ikke noen sjans denne gangen. Jeg tenkte at vinklingen mot en nybegynner som skulle prøve å fange kveite på egenhånd, uten guider eller kjentfolk med kunne være interessant. Men jeg har forståelse for at de prioriterer som de gjør, når de nærmest vasser i stoff fra skribenter som leverer på svært høyt nivå.

Et annet blad som har litt fiskestoff innimellom var veldig interessert. Dessverre tok det dem 3 måneder å svare på henvendelsen, og da var historien allerede publisert her:

https://www.fiskersiden.no/index.php/historier-mainmenu-32/962-kveitefiske-for-gjor-det-selv-amatorer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.