Gå til innhold
Fiskersiden

Er det lov å spørre hva som har skjedd her


Rigor Mortis
 Share

Recommended Posts

Jeg holdt på å søke etter den sagnomsuste fangsttråden til Audun Skjølberg med alle disse ekstremt imponerende store fiskene, bl.a med bilde av en laks på 20 kilo, stor lyr og andre monstervekter på diverse fisk, som var postet for en tememlig god stund siden. Tråden finner jeg ikke lenger, men denne stengte tråden dukket imidlertid opp:

Mulig jeg ripper opp i noe som skal dysses ned nå, men er det lov å spørre hva som har skjedd her?

Waschera?

Dette har gått meg hus forbi, og jeg ble litt nysgjerrig på hva som har skjedd...Jeg enser at det er noe mer som ligger bak her, enn det som framgår i denne stengte tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble vel beskylt for juks osv, noen hadde beviser å andre kom med påstander.

En trist sak men om det som kom fram er sant har jeg ikke peiling på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser liten grunn til å dra nye runder på dette utover det som er beskrevet i tråden du allerede har funnet og det som er postet her så foretrekker om man lar det ligge uten noen videre synsing og evt nye runder med samme greiene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig synd! Så ofte på den tråden for inspirasjon!

Er det mulig å få lest den rapporten et annet sted? Skulle nesten dedikert egen nettside for den satsingen der. :)

Eg er enig med deg i dette, BUDDY, Audun sin tråd var veldigt lærerik og veldigt godt skrive, så om den hadde vorte lagt inn att, utan å kunna komma med kommentarer, så hadde det vore toppers. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.