Gå til innhold
Fiskersiden

Havfiske jig, bom og hekle løsninger


Terje338
 Share

Recommended Posts

Hei,

Etter eit par rolige dager heime med forkjølelse har eg fått tida og fått grubla litt på hobbyrommet om diverse krok oppsett.

Eg har sett spesielt på hyse, men og andre fiskesorter at med eit vanlig paternostertakle kan fisken tvinne seg rundt hovudsnøre og komme seg løs.

Svivel mellom kvar paternoster øye og svivel på kroken hjelper ein god del, men ikkje perfekt det heller, da kroker har ein tendens til og rote seg bort i hovudlina og dermed vere lite effektiv.

Ut frå dette har eg laget nokre oppsett som eg skal sette meir på prøve for og sjå korleis eg liker dette.

Første oppsettet er ein heimelaga havfiskebom med speedjig til lodd:

IMG_1849.jpg

laga den slik at speedjiggen når botn før kroken, og dermed mindre sansynlig og sette redskapen fast i botn.

Neste oppsett er ein enkel utgave som eg har tenkt litt på i seinere tid.

Eg har valgt og kalle den ein svivelPaternosterbom.

Dette er ein havfiske bom som skal tole belastninga frå fleire fisk på lina, og bomen kan rotere fritt rundt hovudlina.

IMG_1854.jpg

Siste oppsettet eg har laget er ein opphenger med stor owner otersvivel på.

Denne vil og tak opp alle former for snøretvinn, men det er litt større fare for at kroken vil feste seg rundt hovudlinen.

IMG_1857.jpg

Nokon som har prøvd desse oppsetta før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMG_1854.jpg

Artig at du kom på slike ! Har flere slike varianter i omløp også og er veltestede, dog med flere opphengsmuligheter og kan også brukes som glideboom

IMG_5837.JPG

Ellers er svivelPN omtalt i denne tråden. Flott at man bruker tiden på å forbedre fiskehverdagen og flott at du deler slik med resten :)

Endret av Xplorer1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lopez, har du lagt ut bilder av den patanosterbomen før? eg har ikkje sett bilder av slike iallefall.

Utulig artigt at du og har hatt den ideen.

Er det noko du har for salg, eller er det kun på utvilklingstadiet?

Den såg iallefall fin ut, men holder den om du får på eks 2 storseier på eit snøre med ein eller fleire slike på? er redd for at bomen blir bendet ved ein slik belastning når du har så liten V.

Har laga ein enkel prototype med eit 6mm syrefast rør og ein syrefast flattjernsbit, men fikk det ikkje heilt slik eg ville på første forsøk.

Skulle ha fått tak i 3-4mm syrefast akslingsemne til dette prosjektet, og kommer berre på syrefaste sveiseelektroder der ein kakker av fussmidlet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har laga ein enkel prototype med eit 6mm syrefast rør og ein syrefast flattjernsbit, men fikk det ikkje heilt slik eg ville på første forsøk.

Skulle ha fått tak i 3-4mm syrefast akslingsemne til dette prosjektet, og kommer berre på syrefaste sveiseelektroder der ein kakker av fussmidlet.

Kva om du prøver med rustfri sveisetråd i dimmensjonane dei vert levert i? Eg har laga fleire bommer med det som råstoff, og resultatet har ikkje stått tilbake i forhold til kjøpte produkt.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lopez, har du lagt ut bilder av den patanosterbomen før? eg har ikkje sett bilder av slike iallefall.

Utulig artigt at du og har hatt den ideen.

Er det noko du har for salg, eller er det kun på utvilklingstadiet?

Den såg iallefall fin ut, men holder den om du får på eks 2 storseier på eit snøre med ein eller fleire slike på? er redd for at bomen blir bendet ved ein slik belastning når du har så liten V.

Du - dere skulle har vist hvor mye forskjellig som lages og kommer ut av en "liten bakgårdsbedrift i Arendal" :) Begrunnet kapasitet er det kun 1 /8 del av produktene som lages offentliggjort til salgs og det meste går i nær krets samt konkurranse fiskere. Fleksobommen brukes blandt annet av flere FS lesere , er ment til havmeite,laget i syrefastfjærtråd, og ja den tåler stor fisk. Den er utformet slik at dens fjærende ( bena i midten jobber mot hverandre )effekt motvirker bend . Legg merke til at det er hoved boom-utstikkeren jobber frit mot selve stamen der ytterligere 2 svivels er montert .

Ved å snu denne ( lyspluggen mot selve søkke) og ved å tre på sena i begge sviveler, er Fleksobom ment brukt som glideboom også.

Den er ferdig utviklet, dog gjenstår det priskalkulering før den legges ut til salgs ( om den legges ut , da den krever en god del tid og må nøye prioritere hvordan tiden brukes). Laget for spesiell intereserte....

Spesifik til sei hadde de holdt og er enklest- billigst med svivelPN.

Endret av Xplorer1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.