Gå til innhold
Fiskersiden

Shimano Stella 2500FD


Campelen på Bryggen
 Share

Recommended Posts

Shimano Stella 2500FD

215025.jpg

Verdens beste haspelsnelle?

Elbe sier følgende:

Testvinner og terningkast 6 i Villmarksliv utgave nr. 4 - 2008!

Terningkast 6 i Alt om Fiske utgave nr. 4 - 2008!

Kåret til "Beste nye snelle" på EFFTEX 2007!

Stella FD skaper en tillit mellom fiskeren og snellen som aldri før har vært mulig å oppnå. Snellehuset er laget av ultralett magnesium belagt med Shimanos eget korrosjonsbelegg, og det vanntette mikrojusterbare bremsesystemet tillater pinlig nøyaktig justering av bremsemotstand. Rigid Support Drag System eliminerer spoleslarken som alle sneller, uansett pris, har hatt tidligere. Av nye detaljer er spolekantens form (AR-C Spool) og det at det ikke finnes synlige skruer på snellekroppen de mest iøynefallende. AR-C med V-formet spolekant av titan sikrer enda mindre motstand mellom spolekant og snøre, andre fordeler med dette nye designet finnes under generelt om SR Concept.

De tre snellene i denne serien setter en meget høy standard for haspelsneller på markedet, og snellene er fullstappet med egenskaper fra Shimanos SR-program. Stella er best i klassen og i en klasse for seg selv, og ble kåret til beste nye snelle på EFTTEX 2007 (Europas største messe for fiskeutstyr).

• Vanntett Micro Click multi disk frontbrems

• HD-Gear + SR 3D Rotor + SR 3D Balanced Body

• Spole av maskindreiet aluminium

• Dynabalance + Power Roller

• X Aero Wrap snøreopplegg

• Hollowtech sveiv

• S-Cam

• SR Guard Fin

• 2-Speed Oscillation

• Super Stopper II

• Floating Shaft II

• One Piece Bail Arm

• Maintenance Port

• AR-C Line Management System

• Magnesium Coating

Specs:

• Senekapasitet: 160m 0,25

• Kulelager: 13+1

• Utveksling: 5,2:1

• Vekt: 235g

Veil 7999,-

Selges HBO 2750,- (+frakt etter postens satser.)

Minste bud økning 50,-

Forumklokken følges og ved evt. budrunde mot auksjonens slutt legges det til 5 min etter siste bud.

Auksjonen ender kl 18:00 Torsdag 14. Oktober

Lykke til!

Mvh

Campelen på Bryggen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytte den med den Stradicen dere sendte inn på service for meg?:D

Hehe tror ikke det, men har en Stella SW str 5000 du kan få kjøpe :D

Dette er jo billigere enn eBay. Og det er snart jul (ihvertfall har marsipanen kommet på Rimi)...

Must resist.....

Fillern..

Ja er vel ikke så mye å si på utropprisens.

Leveres den med ekstraspole?

Nei det gjør den ikke. Men ikke noe problem å skaffe fra Kenneth Herland på Nordmark service.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå la jeg inn bud kl. 18.00 men det står 17.00

Hva betyr dette at det er kl. 19.00 i kveld eller? og betyr det at du kan legge inn bud hvert 5 minutt?

Forumklokken følges og ved evt. budrunde mot auksjonens slutt legges det til 5 min etter siste bud.

Auksjonen ender kl 18:00 Torsdag 14. Oktober

Nah...tek til vet. Den vil kle Greys stonga di.

jepp jeg vet :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje for seint endå Gabrielsen, 2999,- for 1000, 2500 og 4000 i nettbutikken til Gero.

Fant den jeg også, men med unntak av den så har jeg fått en superpris, så jeg sammenligner med de andre :thumbsup:

Angrer litt på at jeg ikke bød, men bortimot 3000 er mye penger selv om det er billig for en slik snelle.

Jepp det er mye penger, men har alltid hatt lyst på ei slik snelle og klarte ikke å ......

Har kjøpt oss hytte, så må ha dobbelt fiskeutstyr av noe, så da kan jeg ha det dyre utstyret hjemme, og ta med noen stenger til å ha fast på hytta, derfor gjorde jeg det nå.

Endret av Tequila
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med sexy snelle. Var veldig fristet til å legge inn bud, men da tror jeg sjefa hadde flytta ut. Allerede kjøpt tre stenger og to sneller siden i sommer :thumbsup:

Rimelig sikker på at du blir strålende fornøyd med den, hvis ikke skal jeg være grei å kjøpe den av deg for en femtilapp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.