Gå til innhold
Fiskersiden

Oppgradering av Forum 12.10.2010


Remy
 Share

Recommended Posts

Forhåndsvisning funker som det skal

Ikke for meg, jeg bruker FireFox.. men mulig jeg skulle oppgradert den. Husker ikke om jeg trykket vekk sist oppdatering eller om jeg kjørte den.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører firefox 3.6.10 og her funker forhåndsvisning som det skal når jeg svarer på en tråd, men om jeg bruker forhåndsvisning ved start av en ny tråd skjer det som trym beskrev.

Endret av nanablag
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hadde det ikkje vore greit at ein kan klikke den vekk når ein har lest den? Den stjeler jo 1/3 av skjermen.

Edit: Hos meg legger den seg ned og blir der. Vises som ett + symbol når man har trykket på - symbolet. Om dette ikke virker for noen av dere, så har jeg ikke kvalifikasjoner og kunnskap nok til å omprogramere det og finne ut av feilen. Så du må nok leve med det om det ikke funker for en liten periode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: Hos meg legger den seg ned og blir der. Vises som ett + symbol når man har trykket på - symbolet. Om dette ikke virker for noen av dere, så har jeg ikke kvalifikasjoner og kunnskap nok til å omprogramere det og finne ut av feilen. Så du må nok leve med det om det ikke funker for en liten periode

Det virker ikkje i siste versjon av Opera men i IE8 virker det heilt fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forhåndsvisning funker ikke hos meg. Kjører siste IE.

Fungerer her, kjører IE 8.0.6001

Selve forhåndsvisningen kommer øverst og "skrivedelen av vindet" kommer under... Tok også en test med og uten bilder i dette innlegget for å se om det utgjorde noen forskjel, men det gjorde ikke det her i hvertfall...

fsadservice.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fungerer her, kjører IE 8.0.6001

Selve forhåndsvisningen kommer øverst og "skrivedelen av vindet" kommer under... Tok også en test med og uten bilder i dette innlegget for å se om det utgjorde noen forskjel, men det gjorde ikke det her i hvertfall...

fsadservice.jpg

Gjorde nå en test med Firefox 3.5.7 og det fungerte også

Fungerer her, kjører IE 8.0.6001

Selve forhåndsvisningen kommer øverst og "skrivedelen av vindet" kommer under... Tok også en test med og uten bilder i dette innlegget for å se om det utgjorde noen forskjel, men det gjorde ikke det her i hvertfall...

fsadservice.jpg

  Oppgraderte og gjorde nå en test med Firefox 3.5.8 og det fungerte også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet det samme, resultatet var at om jeg svarte på en allerede eksisterende tråd fungerte forhåndsvisning, men dersom jeg startet en ny tråd (og satt og skrev førsteinnlegget) fungerte ikke forhåndsvisning. Heldigvis var det bare å bruke bakoverknappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet det samme, resultatet var at om jeg svarte på en allerede eksisterende tråd fungerte forhåndsvisning, men dersom jeg startet en ny tråd (og satt og skrev førsteinnlegget) fungerte ikke forhåndsvisning. Heldigvis var det bare å bruke bakoverknappen.

Ja, var på en helt ny tråd jeg fikk problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.