Gå til innhold
Fiskersiden

Årets siste fisketur! Isfiske Lyginin..


extremetoy
 Share

Recommended Posts

Vel da var årets siste fisketur over (tror jeg)

Flua har endeli klart å gitt kjerringa noe hun likte så han fikk ut å fiske igjen :)

Turen gikk til lygnin for å prøve på pigghå da jeg gjerne ville ha denne som art nr 30 og flua ville ha ny pers samt jakte litt på øyepål!

I dag testet vi ut ski å pulk, noe vi lurer på hvorfor vi ikke har gjort før :)

Fiske startet med hekel etter agn fisk, fikk oss ett par hyser hver så ble det stopp. Agnet opp på meitestenger å slapp ut, jeg fikk et run umidelbart å fikk kroket min første pigghå! Tor erik lo litt av meg når jeg skulle løfte opp den, for så STORE pigger har jeg aldri sett på en fisk.. det var skummelt til å begynne med ja, men gikk over etter pigghå nr 10 :)

74670_10150352096220492_747800491_16798679_7330662_n.jpg

Dagens liste for meg er:

Pigghå 4 stk over 6 kilo, beste 6750 gr. fikk 12-14 stk

Lange: 7,6 kilo

piggskate (mini)

hvitting

hyse

torsk

knur

Teb:

Pigghå 5700 gr, fikk vel 6-8 stk

sypike

hvitting

hyse

Ellers så må jeg si meg kjæmpe fornøynd med året som har gått, begynte artsjakten i mai/juni å fikk art nr 30 i dag!

Vil spesielt takke Trønderflua som har guidet meg til 70% av artene mine. Han er årets guide for meg.

Trond & Vilhelm som har sponset en urutinert fisker med Agn fisk! (neste år skal jeg fylle frysn med makrell)

Phil på http://skarnsundet.com/

Min siste hilsen går til David, makan til møkkaguid skal man lete lenge etter :) :) :dribble:

Han tar bare artene fremfor deg å deler ikke :cigar:

Å helt på tampen TUSEN TAKK til alle brukere her som har gitt meg tips og delt erfaringer!

Trønderflua bidrar med bilder og noen ord til regner jeg med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Congrats on 30! looked cold.

Min siste hilsen går til David, makan til møkkaguid skal man lete lenge etter :) :) :)

Han tar bare artene fremfor deg å deler ikke :cigar:

Oh C'mon, How many times do I need to demonstrate how to catch a Havmus before you finally get it? :dribble:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.