Gå til innhold
Fiskersiden

Finner ikke rød Pilgrim 55 gram


Gabrielsen
 Share

Recommended Posts

Hei gutter og jenter, dere må hjelpe meg å finne rød Pilgrim 55 gram - helst på salg. Skal ha en 10-20 stk.

Ser 14-gramsutgaven er på salg flere steder, Bla her: Lystfisk og Skitt fiske men finner ikke 55 gramsen i rød noe sted lenger. :)

Ikke si at den har gått ut av produksjon :goodjob:

I så fall kan den kanskje ligge i noen kurver noe sted

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fisker'n fra Eik

Hei gutter og jenter, dere må hjelpe meg å finne rød Pilgrim 55 gram - helst på salg. Skal ha en 10-20 stk.

Ser 14-gramsutgaven er på salg flere steder, Bla her: Lystfisk og Skitt fiske men finner ikke 55 gramsen i rød noe sted lenger. :)

Ikke si at den har gått ut av produksjon :D

I så fall kan den kanskje ligge i noen kurver noe sted

Kjenner ikke til sluken..... Men jeg sjekket ut linkene, og den så ut til å være veldig lik Møresilda??? Og Møresilda har jo de fleste sportsfiskebtikker i 55 gram....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for mye feber til å forklare nei :)

Tusen hjertelig takk - ikke bare fant jeg det jeg var ute etter - det var jo masse annet spennende der også - til ok priser :D

God bedring - blir ikke mye fiske på deg med nesten 40 ( :D )i feber!

Kjenner ikke til sluken..... Men jeg sjekket ut linkene, og den så ut til å være veldig lik Møresilda??? Og Møresilda har jo de fleste sportsfiskebtikker i 55 gram....?

Stemmer at den er temmelig lik Møresilda og de laksene jeg har fått på Pilgrim hadde jeg sannsynligvis også fått om jeg hadde brukt Møresilda i samme farger og vekt i enden av snøret i de tilfellene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Andre steder man kan få tak i 54 grams Pilgrim, og helst rød? Den nettbutikken var jo bare tull. Det sto at de hadde 54 grams rød pilgrim men når jeg bestilte viste det seg at de ikke hadde likevel :)

Skittfiske har jo mange 54 grams pilgrim, bare ikke i svart/rød. Er vel ikke verre enn at man kan lakkere dem selv med svart og rød bengalakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.