Gå til innhold
Fiskersiden

Vann rundt holum


Wiggy
 Share

Recommended Posts

Nå at bostedet mitt har forandret seg fra mandal til holum, er jeg naturligvis intressert i å utforske alle fiskemuligheter i nærheten. Jeg har funnet litt ut om holumstjønna, men ønsker mer info, samt noe som helst om andre vann.

Elva fisker jeg, så her har jeg en del erfaring.

Mest intressert i info om vann og bekker, evt fisk type/bestand, osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå at bostedet mitt har forandret seg fra mandal til holum, er jeg naturligvis intressert i å utforske alle fiskemuligheter i nærheten. Jeg har funnet litt ut om holumstjønna, men ønsker mer info, samt noe som helst om andre vann.

Elva fisker jeg, så her har jeg en del erfaring.

Mest intressert i info om vann og bekker, evt fisk type/bestand, osv.

Har du flytta til Holum? Blir laksefisker nå da....

Jeg har desverre ingen info, men henger meg på spørsmålet da litt innlandsfiske etter ørret, abbor og kanskje ei røye eller to ikke er feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du flytta til Holum? Blir laksefisker nå da....

Jeg har desverre ingen info, men henger meg på spørsmålet da litt innlandsfiske etter ørret, abbor og kanskje ei røye eller to ikke er feil.

Nå ble jeg en holum gutt ja. Flyttet for ca 3 uker siden og naturligvis benytter de vinter dager med å planlegge året fremover. Så mange spennende muligheter og jeg har allerede fått mye info via en annen her på forumet.

Hvis du har mulighet til våren, må du bare slenge deg med en dag.

Laksefiske skal det alltid bli noe av, men den store laksefiskeren er jeg ikke. Jeg liker best ørret jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holumstjønna.....Ja der står vel noen av laksene som gikk opp i høst!

Jeg ser det er skrevet en plass om at folk har sett laks hopper her. Men jeg vil helst ikke plage de direkte, men hvis du skulle tilfeldigvis bite på, har ikke jeg noe kontroll over det!

Dette er kanksje et dumt spørsmål, men er det lov å fiske i holumsbekken? Jeg hadde ikke tenkt å vade her men å fiske den frister.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.