Gå til innhold
Fiskersiden

Scary Jerry


Trulsolsen
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Har du faktiskt fått det du bestilte?

Jeg la inn en "god" bestilling på flere av de nye variantene, men etter at jeg hadde betalt fikk jeg beskjed om at disse ikke var tilgjengelig før i mars og pengene ble sendt i retur.

De har fortalt mig at jeg får min bestilling i slutningen af marts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jigene ser svært spennende ut. Jeg er så heldig at jeg har fått noen eksemplar av scary jerry, flat matt og red ed til uttesting. Jigene kommer i salg i de fleste sports- og nettbutikker i løpet av våren.

Kvaliteten ser svært bra ut - vi får se om de holder etter en tids fiske.

Muig jeg tester ut jigene allerede i dag..

Har du fått prøvd disse noe mer nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått prøvd disse noe mer nå?

Nei, her i Nord-Norge er vi blåst bort av kuling, storm og polare lavtrykk. Når det ene lavtrykket har passert står det flere i kø for å feie over landsdelen.

Skal gi tilbakemelding når jeg får testet jigene skikkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, her i Nord-Norge er vi blåst bort av kuling, storm og polare lavtrykk. Når det ene lavtrykket har passert står det flere i kø for å feie over landsdelen.

Skal gi tilbakemelding når jeg får testet jigene skikkelig.

Hva tror du om Red Ed da? Fikk du noen av disse også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

Jeg driver en nettbutikk (har ikke lov å oppgi hvilken), vi har fått melding om at disse nå er ankommet lager i danmark, og pakkes om og sendes ut til butikkene fortløpende. Vi får disse på lager i neste uke, og det skal bli spennende å prøve :)

Forhåndssalget har vert meget bra, så det er nok mangen spente kunder som har noe å glede seg til. Jeg gleder meg mere til å åpne disse, enn ungene gjør på juleaften :) ...

Det er forresten melt om meget bra torskefangster under testfiske med Red ed :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg også fått kjenne på noen eksemplarer av Red Ed, Flatt Matt og Scary Jerry. Må si at disse ser svært lekre ut!

http://obbien.blogspot.com/2011/04/nye-jigger-i-hus.html

Flotte bilder! :rolleyes: Blir vel vanskelig å styre unna disse her. Håper de har dem på villmarksmessa som starter til uka...

Regner med at dere kommer til å teste dem temmelig snart? Det hadde vært utrolig gøy å høre hvordan de funker parallelt med f.eks. Storm sine. Litt a la Frank og Persa's duellering med Storm og Royber :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.