Gå til innhold
Fiskersiden

Skogseid 2011


Remy
 Share

Recommended Posts

Vi drar en gjeng over på onsdag, is eller ikke is, båter er ordnet og er det is blir det på isen... Vi er en gjeng fra Østlandet som ikke lar seg skremme av noe. Vi skal fiske!!! Håper vi kan by på en rapport spekket med stor fisk, våte bilder og tøffe menn :) Status quo akkurat nå er inget regn, rundt 0grader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får låne noen flatbunnede båter så kommer dere utpå uansett om det er is, overvann eller åpent vann :thumbsup:

God tur og shit fishe og får Karleif rett så er et godt råd - gikk du ikke utpå før du begynte på flaska så bør du ikke gå utpå når du er ferdig med flaska.

Gleder meg til rapport.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noe kjøtere :D Seff kommer man utpå! Enten er det gangbar is, eller så er det åpent eller tynn nok is til å knerte den, eller så bruker man hue og gummibåt så får man fisket overalt... how hard can it be? :D

Bellyboat er nok det sikreste :D

Ellers så får dere ha lykke til, og vær forsiktige!

gleder meg allerede til en hevftig rapport :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi drar en gjeng over på onsdag, is eller ikke is, båter er ordnet og er det is blir det på isen... Vi er en gjeng heste-jenter ( :D ) fra Østlandet som ikke lar seg skremme av noe. Vi skal fiske!!! Håper vi kan by på en rapport spekket med stor fisk, våte bilder og tøffe menn :D Status quo akkurat nå er inget regn, rundt 0grader.

Jeg syns FORTSATT at det er funny at det står heste-jenter her... og at det har gjort det "hele tiden".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel liten vits i å ha makt om den ikke misbrukes litt fra tid til annen...

(det er vel derfor du la inn "Mellomrosa" som min tittel?)

Uansett, god tur! Jeg syns det står respekt av å gidde det her... men det har jeg sagt noe om tidligere etter at jeg selv var en tur i det vannet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel liten vits i å ha makt om den ikke misbrukes litt fra tid til annen...

(det er vel derfor du la inn "Mellomrosa" som min tittel?)

Uansett, god tur! Jeg syns det står respekt av å gidde det her... men det har jeg sagt noe om tidligere etter at jeg selv var en tur i det vannet. :)

nei nei, feil mann :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket idag med de som er der nå,isen er grei ca20cm ved mærene..!

Problemet er å komme ut,de har brukt stige og paller fra land for å komme utpå :)

Åpent ved land rundt hele,eneste sted de har kommet ut er ved hytta..

Fiskebittet er ikke all verden!

Så en gummibåt Remi,må du nok ta med,,,

Siste fra isen,3,6-4,3-5,7-5,8 :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.