Gå til innhold
Fiskersiden

sjøørret kragerø


 Share

Recommended Posts

under høstfisket er det altfor mye makrell.jeg fisket mest om våren,frem til horngjelen ble plagsom,deretter gikk jeg over til nattfiske.

fisket mest i kilsfjorden,og stølefjorden. pers i kilsfjorden 4,2 kg.

utaskjærs er det som nevnt store muligheter,spennende bifangst som havaborr er ikke å forakte.

prøvde å dorge i kilsfjorden i fjor vår,og hadde ikke et napp. har aldri skjedd meg før.den fjorden er død virker det som.

blir rett og slett for monotont å fiske ørret synes jeg :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukt vel30 timer sist vår før jeg fik min første sø, fik veldig mye torsk .Synes der var mer sø for 4 år sia. Dorger ofte i jflrenna bruker mest lappia wobler .prøver med brisling .Har fisket mange natter i stølefjorden aldri fått et napp.Synes det er best ved skåtøy på grunna .Rart jeg aldri har møt deg på sjøen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du bare får rognfisk på våren er det igrunn bare å gi opp :D

kammerfosselva skal visst bli lakseførende igjen ja,men det er jo noen hinder på veien,og det koster sitt. tror ikke laksetrappene kommer før jeg ser det med egne øyne...naturlig nok etter så mange år med bare prat!

laksen du får i kammerfoss nå er enten feilgått,eller o-fisk. det har i år blitt tatt opp mer fisk enn på lenge.selv fikk jeg bare 3 laks på to turer.det hjelper nok ikke å sette ut sjø-ørret når det er så mye ørretgarn i sjøen. spesiellt i påska,når hyttefolket inntar sjøen.men strengt tatt er det mye gytemuligheter i området,så naturen ordner opp selv,bare den får sjansen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.