Gå til innhold
Fiskersiden

Da er cadde hjemme igjen. (med bilder nå)


Gjest pikewallis
 Share

Recommended Posts

sitat:Opprinnelig postet av RobertL

Liker ikke din negative holdning til dorging Remy. Mange fiskearter her i landet å mange måter å fiske dem på. Vær vår smak!

Hehe, vel hvis du tar deg tid til å lese før du kommenterer så ser du hvorfor [ :D ], hver sin smak, de som liker å dorge liker det, andre ikke, ikke min oppgave gudskjelov å fortelle andre hva som er moro... men les en gang til du så forstår du nok ironien og tyningen som foregår her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Remy

Kan se ut som vi har en date da, får håpe vi finner Cadde og får kjørt over sena hans når han dorger rundt, får bare håpe han ikke drar ned på sørlandet

Jeg tar med vitvin og reker[:X] (Seriøst)

Jeg håper faktisk han drar til sørlandet. Slik at han kan kverke all SØ der istedet[V][ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Cato

sitat:Opprinnelig postet av Remy

Kan se ut som vi har en date da, får håpe vi finner Cadde og får kjørt over sena hans når han dorger rundt, får bare håpe han ikke drar ned på sørlandet

Jeg tar med vitvin og reker[:X] (Seriøst)

Jeg håper faktisk han drar til sørlandet. Slik at han kan kverke all SØ der istedet[V][ :D ]

HOho.. oxo med [:X] da? OMG!!!

Men når jeg har fint bord i båten ,ja da kan vi jo sitte der haha

Og ja, vi nekter cadde å fiske i ofjorden heretter... kverk sø andre steder, men ikke i vårt vann!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av caddis

Det som er viktig gutter er at man koser seg med fiske og med [?][?]vitvin[?][?] så må det jo bli bra, men Cato husk også litt te til Remy, han blir jo så lett forkjølet når han er ute om kveldene.

Kjerringrokkte er skrevet opp på handlelista[ :D ]

Det er meldt 14 grader og 1ms med vind på lørdag...

Blir helt rått deilig med reker da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.