Gå til innhold
Fiskersiden

er det noen som vil hjelpe meg med hvor jeg burde fluefiske


hordaflua
 Share

Recommended Posts

hei, jeg er fra en plass som heter stord ca. 2 timer fra bergen hvisst det er noen som bor i nerheten på stord kan di ver så snill og gji meg noen tips om hvor jeg skasl fluefiske?. jeg vil hjerne fiske etter lyr, sjø-ørret, ørret, torsk og kansje litt regnbueørret. hvisst noen kunne fortellt meg litt om hvor jeg burde fiske og hvordan ville jeg blitt veldig glad og satt god pris på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei er ikke så kjent i området du snakker om,kan bare utale meg om sjøørrett bare ta bena fått og se etter strøm kanter,badestrender?,se gjerne på kart der du kan se at det gjerne er ett bunnforhold som veksler mellom sand,stein og tang (leopardbunn)og da er det bare og jakte på sjøørreten. bruk gjerne ett intermidiat snøre og fisk vsriert hele tiden med,reke imitasjoner,jiggi,decivere så er du godt på vei til og kroke din første sø ;-)

Skitt fiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei er ikke så kjent i området du snakker om,kan bare utale meg om sjøørrett bare ta bena fått og se etter strøm kanter,badestrender?,se gjerne på kart der du kan se at det gjerne er ett bunnforhold som veksler mellom sand,stein og tang (leopardbunn)og da er det bare og jakte på sjøørreten. bruk gjerne ett intermidiat snøre og fisk vsriert hele tiden med,reke imitasjoner,jiggi,decivere så er du godt på vei til og kroke din første sø ;-)

Skitt fiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.