Gå til innhold
Fiskersiden

Forslag til kroker..?


Gjest Fisker'n fra Eik
 Share

Recommended Posts

Gjest Fisker'n fra Eik

Hei :rolleyes: Jeg fisker mest i saltvann, og jeg er ikke den flinkeste til skylle slukene etter bruk. Derfor blir det jo rust med jevne mellomrom. Nå ser jeg at en del av yndlingsslukene mine ( Møresilda, Jensen Pirken, Jensen silda osv..) Har begynt å få rustne kroker.. Jeg har derfor planer om å kjøpe noen nye kroker så jeg kan bytte ut de gamle.. Har noen tips til kroker i passende størrelse for saltvannssluker fra 15 til rundt 40 gram?? De trenger ikke være så store bare de er skarpe og tåler en trøkk :thumbsup: På forhånd Takk :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :rolleyes: Jeg fisker mest i saltvann, og jeg er ikke den flinkeste til skylle slukene etter bruk. Derfor blir det jo rust med jevne mellomrom. Nå ser jeg at en del av yndlingsslukene mine ( Møresilda, Jensen Pirken, Jensen silda osv..) Har begynt å få rustne kroker.. Jeg har derfor planer om å kjøpe noen nye kroker så jeg kan bytte ut de gamle.. Har noen tips til kroker i passende størrelse for saltvannssluker fra 15 til rundt 40 gram?? De trenger ikke være så store bare de er skarpe og tåler en trøkk :thumbsup: På forhånd Takk :blush:

Disse VMC krokene er veldig bra og så koster dem jo bare en brøkdel av hva Owner gjør.

http://cgi.ebay.com/VMC-9626PS-9626-PS-25-4x-saltwater-Treble-hook-size-2-/250792490865?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3a6465b771#ht_1026wt_905

For fiske i ferskvann så er disse å anbefale solide og sterke kroker.

http://cgi.ebay.com/50-Eagle-Claw-Lazer-2-Blk-4X-Strong-Treble-Fish-Hooks-/270721434925?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3f0841452d#ht_848wt_905

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.