Gå til innhold
Fiskersiden

maggotbokser...


Oz
 Share

Recommended Posts

Fluefiskesesongen har jo startet i store deler av landet nå.

Fiffig!? Thank you. I'm here all week!

Fiffig som eff :)

Jeg har begynt det møysommelige arbeidet med å lime dem fast til #20-kroker. Gjelder livebaitforbudet fluer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slipp fangene løs, det er vår ! Vi trenger alle fluer som er, for å produsere mere maggot.

Eller, er man sur på naboen og han evt. har en spekeskinke hengende rundt nova så kan man jo saktens slippe de ut i nærheten av skinka :)

Fluer liker å legge egg i spekeskinker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slipp fangene løs, det er vår ! Vi trenger alle fluer som er, for å produsere mere maggot.

Eller, er man sur på naboen og han evt. har en spekeskinke hengende rundt nova så kan man jo saktens slippe de ut i nærheten av skinka :)

Fluer liker å legge egg i spekeskinker.

Takk for den da Reven! Gleder meg virkelig til jeg skal spise spekeskinene som henger i kjellern til bestemor :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for den da Reven! Gleder meg virkelig til jeg skal spise spekeskinene som henger i kjellern til bestemor :P

Ta en titt inni før du spiser :) Skummelt iallefall å henge de ute for lufting i verandaboder etc. Også med nett rundt, for spyfluene stikker sine eggledere gjennom som ingen ting :P

Fikk erfare det etter at vi dro på ferie og skulle kose oss med spekeskinke. Det vrimlet med maggot inni skinka. Lekkert ! Hadde det vært vinter skulle jeg selvsagt ha plukka de ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.